Ben er stil van ...

Ik denk soms dat ik de rouwkaartjes niet snel genoeg kan maken.
Ik heb er wel meestal een aantal in voorraad liggen, 
maar soms wil je dan een andere tekst voor er op,
of je wil gewoon een ander kaartje...
Vorige week kregen we een overlijdensbericht, de man van een oud-collega,
64 jaar, maar een paar weken ziek geweest.


Ik maakte een kaartje met een achtergrondstencil van Marianne Design,
met Distress Oxide: Speckled Egg, Lucky Clover en Rusty Hinge)
daarop stempelde ik de bloem (Queen Anne's Lace) van Stampin'Up.
De tekststempel is er ook eentje van SU (Puur Natuur).
Ik maakte nog een 2de kaart met de andere helft van de achtergrondstencil,
voor de voorraad. 
Zaterdag helaas bericht van Caroline dat haar schoonpa 's nachts overleden was...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een bericht achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Wat zijn het mooie kaarten de stempel en de mooie achtergrond passen heel goed bij elkaar.
Eri zei…
Je kaarten zijn prachtig en stijlvol!
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Erg mooie condoleancekaarten, Nancy!
Daphne zei…
Dat heb ik ook......
Dan heb ik een rouwkaart of voorraad, maar die vind ik dan niet geschikt voor iemand, dus maak ik toch een nieuwe.
Deze vind ik prachtig, de kleuren vind ik mooi.
Caroline zei…
Het zijn prachtige kaartjes, dit zal zeker gewaardeerd worden.
64 jaar, zo jong!
Groetjes Caroline
Angélique zei…
Prachtige kaarten, heel stijlvol. Ze zullen absoluut gewaardeerd worden.
Een leuke kaart mooie kleuren gebruikt.
groetjes Marjan.
Hermien zei…
Prachtige kaarten voor de gelegenheid Nancy. De dood hoort bij het leven zeggen ze...maar 64 is nog heel jong, en het kan je overvallen hoe snel het soms kan gaan. Mijn pap was ook 64 zijn gezondheid nam steeds meer af. Het gemis is er maar ik probeer dankbaar te zijn voor de tijd die we samen hebben gehad.

Groetjes Hermien
Gerrina zei…
Ze zijn heel mooi; zo sereen! Fijn weekend, Gerrina
GerJanne zei…
Ja.... daar word je echt altijd stil van. Mensen die zo kort ziek zijn en er dan opeens niet meer zijn.
Je maakte heel mooie kaartjes. En inderdaad beter wat op voorraad te hebben.
Trijntje zei…
Wat een mooie stijlvolle condoleance kaarten heb je gemaakt Nancy. Soms gaat het heel snel en onverwacht dat iemand overlijd dat je het niet kan vatten…. Ik maak dit soort kaarten wel in voorraad. En dan vaak neutraal…. Vind het moeilijk om op het moment deze kaarten te maken. Groeten Trijntje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Kadoosjes met Pronty Stencils

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29