Kleurenkaartenteam # 2022/7 : Magenta met lichtgeel

 Vandaag zijn we alweer de laatste woensdag van de maand,
kleurenkaartenteamdag dus!

Zoals elke maand verzamelt Martina weer een hele ploeg bloggers
die met 2 kleuren, eventueel ook met zwart en/of wit,
een kaartje willen maken.
Deze maand komt bij het magenta van Sarah
het lichtgeel van Femminde.
Een mooie zomerse combinatie voor het Kleurenkaartenteam!


Door de vakantie was ik het KKT even uit het oog verloren,
gisteravond een schets gezocht en dit kaartje gemaakt.
Het roze dessinpapier lag al klaar,
ik had niet zoveel lichtgeel, maar vond nog wat staaltjes verfkleuren
(narcis voor het vierkant, kanarie voor de vlinder)...

Gebruikte materialen:
DSP en inkt In Color Magenta Madness: SU
Vlinderstansen: SU
Cirkel: Triggered Emotions
Label en tekst: Marianne Design CS 1028


Dit was de inspiratiefoto:


Benieuwd naar alle kaartjes?
Alle blogadressen vind je hier.

Zin om ook eens mee te doen?
Dan moet je zeker volgende woensdag het blog van Martina in de gaten houden,
want dan komt de nieuwe oproep met het nieuwe kleurtje
om met lichtgeel te combineren...

Ik ga vandaag naar Antwerpen, 
een workshop volgen bij Elke Verschooten,
al lang geleden, ik kijk er naar uit!

Crealieve groetjes
Nancy


basisschets:


Reacties

Je@net zei…
Erg mooie kaart met die frisse kleurtjes en vlinders!
Caroline zei…
Mooi zeg en helemaal jouw stijl met de strookjes, dat lukt mij nu nooit
Groetjes Caroline
Angélique zei…
Een heel mooie kaart met een mooie sketch. Je hebt de papiertjes en stansen perfect gecombineerd.
Veel plezier vandaag!
Ans Gilbert zei…
Superleuke kaart in deze mooie kleuren, je hebt de sketch heel mooi gebruikt.
Fijn dat je mijn kaart ontvangen hebt, wens je een leuke en leerzame dag,
Groetjes,
Ansx
karin zei…
Mooi kaartje met de vlinders erop Nancy.
Veel knutselplezier.
Groetjes,
Karin
Colien zei…
Mooie kaart in de KKT-kleurtjes!
Gaaf die felgekleurde banners op het zachtgeel.
Veel plezier bij de workshop.
grtz Colien
Jantine zei…
Heel mooie kaart in de KKT kleuren, Nancy! Leuk dat jij deze maand met vlinders werkt. Veel plezier op je workshop vandaag, altijd leuk om te doen.
En fijn dat mijn verjaardagskaartje aangekomen is.
Groetjes
Jantine
Nancy zei…
Hey Nancy,

Vrolijk kaartje maakte je gisteren nog snel met de kleuren van deze maand. Ik heb ze zelf ook pas zondag gemaakt wegens vakantie en veel te doen...
En nee hoor, ik mis geen enkel bericht. Doordat ik zelf mijn berichten goedkeur voor ze gepubliceerd worden, komen ze daarna in de berichtenlijst en daar zie ik dan de 'ontsnapte' berichten ook steeds staan. Dan moet ik ze enkel aanvinken en zo komen ze onder mijn post van de dag te staan...
Ik denk gewoon dat er veel mensen met vakantie zijn en niet bloggen ondertussen... En gelijk hebben ze natuurlijk!
Als alles meezit, gaan we in augustus nog een paar dagen terug naar zee... We zien nog wel...

Liefs,
Nancy
chantal zei…
Wow voor nog even te maken een supermooie kaart
liefs Chantal
Heel mooi dit label Nancy fijne dag.
Margreet zei…
Superleuke kaart met die mooie vlinder. Leuke schets heb je gebruikt. Ik hoop dat je een leuke workshop hebt.
xxx Margreet
Rina zei…
Heel mooi kaartje in deze kleurensamenstelling. En de sketch heb je ook goed gebruikt.
groetjes Rina
Marfien zei…
Weinig tijd maar wel de juiste inspiratie, helemaal TOP!
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een gaaf kaartje. Die sketch is top! Ik heb er helemaal niet aan gedacht hem te gebruiken voor deze uitdaging. Ik ben benieuwd naar de uitdaging voor 52 weeks morgen!
Mooi kaartje Nancy! Goed gelukt in de kkt kleuren en met de schets! Lieve groetjes,Yvonne 🌺☕️
Nelleke zei…
WoW Nacy wat een gaaf kaartje is dit geworden, mooi hoe alle slok gecombineerd is. Klasse! Groetjes Nelleke
marijke zei…
Een heel leuk kaartje voor zo even snel gemaakt. Leuk die vrolijke kleurtjes he? Een geslaagd kaartje. Groetjes Marijke
Femminde zei…
Wat super mooi geworden met die vlinders erbij. Komen zo heel goed tot hun recht.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
So pretty! Love the color combination too.
Thanks for sharing with Atlantic Hearts Sketch Challenge.
Patty S, Design Team
Dena J zei…
A very beautiful card, Nancy! The papers and colors are just lovely together. Thank you so much for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.
Alyson Mayo zei…
Oooh… this is pretty with the pink and yellow colours. Love that layered butterfly. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)
great colors, great pieces and great composition. Thank you for sharing with us at Atlantic Hearts Sketch Challenge. Good luck!

Alicia
Sarah zei…
Hey Nancy! Het was leuk woensdag. En Nomi en ik hebben goed geshopt in de solden.
Je kaartje is mooi, de vlinder komt mooi tot zijn recht. X
Anna zei…
What a pretty card. I love the pink and yellow color combo. Thank you for joining us this week at the Atlantic Hearts Sketch Challenge and look forward to seeing you again soon!
Anna, AHSC Design Team
Michelle zei…
Your card is beautiful! My favorite part is the double butterfly! I need to try that myself! Thanks for sharing at Atlantic Hearts.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils