Kaartjes met de Pronty Floral Collectie

  Een tijdje geleden won ik bij een FB-live bij Hobbyvision de volledige nieuwe collectie van Pronty: stencils, foamstempels, chipboard en dessinpapier,
 allemaal in floraal thema. 

 Ik mocht hiermee 3 keer gastdesigner zijn bij Hobbyvision.

Voor mijn laatste post maakte ik 2 kaartjes.

en


Ook hier maakte ik wat foto's van het maken van de achtergrondjes:








*****



Gebruikte materialen van de Pronty Floral Collectie:
Pronty Seamless Flower Blackground A4 470.803.093
Pronty  Foam Text 474.905.012
Andere materialen:
Grunge stempels van Studio Light en Jenines Mindful Art
Basismal : Studio Light 'Essentials 181
Versa Clair inkt en Izink Inkt

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Daphne zei…
Wat een duidelijke uitleg heb je van het maken van je kaarten gemaakt.
Het ziet er erg mooi uit.
De 2de, met het wit, dat vind ik een mooi contrast geven.
2 Super leuke kaarten, bedankt voor de uitleg.
Caroline zei…
Wat een mooie kaarten! Dit kan ik dus totaal niet, zo handig en leuk om te lezen hoe je de kaarten hebt gemaakt.
Groetjes Caroline
Marfien zei…
Twee hele mooie kaartjes met deze techniek. Bedankt voor de uitleg met foto's
Sarah zei…
Tof om het stappenplan uit te leggen. Ik krijg de kriebels om ook zo weer wat te kliederen en nog eens een pagina in mijn AJ te maken. Je won leuke spullen en maakte toffe kaartjes. X
Epie zei…
Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Nancy , lekker fleurig
Groetjes Epie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils