Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/23

 Donderdag, dus... Kerstkaartjesdag...

Vorige week had ik een leuke challenge gezien en ik maakte gelijk een kaartje,
het was al een tijd geleden dat ik nog zo'n stempelkaartje maakte,
helemaal niet moeilijk en altijd een leuk effect...


Gebruikte materialen:
Stempels: Flurry of Wishes van Stampin' Up
Tekststempel : Studio Light

Toen ik mijn blogbericht wou maken zag ik dat ik al een berichtje had, 
de reminder voor onze 'warme' slimlinechallenge...
Zo had ik dan al een kaartje voor deze week, 
best handig want ik kan overdag niet op mijn hobbykamer...
maar het geeft niet, de schilderwerken in onze traphal worden mooi,
en dat is het belangrijkste voor het moment ;-)


Jullie zijn natuurlijk benieuwd naar de uitslag van de voorbije challenge
bij 52 Weeks to Christmas waarbij Annemarie en Merit kozen voor het thema
'Iets om je warm te houden' op een slimline kaart.

Dit is de top 3, gekozen door het team:
1. Elle-Jeanne
2. Trudy
3. Wies
Proficiat dames!

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Mooie kaart zo met de laagjes Nancy nog even dan kan je weer in de hobbykamer.
Nicolette zei…
Mooie kaart en een leuk effect zo. Fijn dat het schilderwerk al opschiet.
Groetjes Nicolette
Sarah zei…
Mooi Nancy. En ook deze techniek moet ik nog eens toepassen. Niet moeilijk en tof resultaat. X
wat een mooi kaartje in de blauwe kleuren het geeft een leuk effect
groetjes ellen
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met deze stempeltechniek.
Het staat nog steeds op mijn to-do lijstje.
Fijne dag,
Hetty
Daphne zei…
Altijd handig, in drukke tijden een kaartje in de wachtrij te hebben staan.
Zoiets als dit wil ik ook nog gaan proberen, geeft een leuk effect.
Wat fijn dat het huis zo mooi opknapt
Al die rommel, maar daar moet je even doorheen en dan heb je ook wat moois terug straks.
Handig als je plots een kaart "over" hebt.
en dat kwam dus mooi van pas...succes met de schilder werkzaamheden.
Liefs Annemarie en Merit
Jantine zei…
Oh ja, dit is ook zo'n leuke techniek om te doen. Mooie kaart Nancy! En leuke verrassing dat je een "extra" kaartje had. Hopelijk worden de schilderwerken mooi en zijn ze alle overlast waard.
Groetjes
Jantine
Trudy zei…
Mooie kaart en wat een leuke tekst!
Groetjes Trudy
Eri zei…
Een prachtige kaart met een leuke techniek!
Groetjes, Eri
karin zei…
Mooi kaartje, altijd leuk dat uitstansen en terug leggen.
Dat is straks een groot karwei om je knutselkamer weer in te ruimen.
Groetjes,
Karin
marian zei…
Een prachtige stempelkaart heb je gemaakt. En succes met de werkzaamheden.
Groetjes van Marian.
Mooi al die laagjes Nancy, mooi gestempelde kerstkaart. Fijn dat het mooi wordt.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuke kerstkaart met de blauwe vlakken Nancy.
Wat een leuke techniek met het stempelen.
Succes met het inruimen van je hobbykamer.
Groetjes Antje
Rina zei…
Prachtig stempel kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Rina
Diny zei…
het is een hele mooie kaart Nancy!
Groetjes Diny
GerJanneke zei…
Ha Nancy, deze is inderdaad heel leuk om te maken. Ik vergeet de techniek vaak en nu ik eraan herinnerd wordt denk ik: gauw weer eens doen. Succes met de schilderwerken. Doet Johan dat of hebben jullie het uitbesteed?

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils