Creative Sketchy Girls: # 73 - Outdoor Sports

 Op deze 20ste juni zijn we er bij Creative Sketchy Girls weer met een nieuwe challenge,
deze keer geen schets maar wel een thema:
Outdoor Sports.

We kregen een toffe digi van All Dressed Up om in te kleuren,
ik maakte er dit kaartje mee:

Gebruikte materialen:
Digi Cupid's Heart van All Dressed Up
ingekleurd met twinmarkers
DP La Provence : Marianne Design PK9132
Basic Shape: Marianne Design CR1439
Bloem: Florals 15 : Elisabeth Craft Design 1951
Tekststempel : Noor 6410/0010

Ik kleurde de digi met het designpapier van Marianne Design in mijn achterhoofd,
maar vond in mijn sterk uitgedunde blokje
geen grote stukken papier meer om als achtergrond te gebruiken...
Ik heb dan van de restjes maar strookjes gesneden, zomaar, allemaal verschillende breedtes
en maakte een achtergrond met de strookjes.
Het pluimpje onder de bloem is een ideetje dat ik een tijdje geleden eens zag,
ik weet niet meer van wie,
vond ik wel leuk, en heb ik nu ook eens gebruikt.

Ook zin om deel te nemen aan de challenge?
Alle informatie vind je hier.
We kijken uit naar jullie outdoor-sports-kaartjes!
Deelnemen kan tot 19 juli.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Marfien zei…
Mooie kaart Nancy, leuke digi en de kleuren passen ook goed bij de reepjes DP
Margreet zei…
Prachtige kaart Nancy. Wat een goed idee om toch zo je DP op te kunnen gebruiken. Het pluimpje onder de schitterende bloem staat erg leuk, zeker bij dit meisje.
xxx Margreet
Gina zei…
Supermooi ingekleurd en mooi met de strookjes papier in pasteltinten. Groetjes, Gina
Angélique zei…
Een heel mooie, lieve kaart met schattige digi. Het donsveertje geeft de kaart een extra zachte uitstraling.
Trijntje zei…
Wat een superleuke kaart Nancy. Mooie kleurtjes. Groeten Trijntje
echt prachtig gedaan

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Angelique zei…
Prachtige kaart, zo'n mooi en lief geheel. Leuk de reepjes dp er zo achter. De schattige digi kleurde je mooi in.
lieve groetjes Angelique
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy. Leuk digi heb je gebruikt.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Heel mooi plaatje met inderdaad een gave digi! Je hebt heel mooi gekleurd.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils