Kleurenkaartenteam # 2022/3 : koper en crème wit

 Op de laatste woensdag van de maand kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland altijd bijzonder,
want dan is er Martina's kleurenkaartenteam. 
GerJanne koos deze maand crème wit als nieuwe kleur bij het koper van Anita. 
Een chique kleurenkeuze,
ik ben benieuwd naar alle kaartjes.

Ik gebruikte voor mijn kaarten mooie bloemenstansen van SU, tekststans van Carlijn
en spiegelkarton van Action en maakte deze 2 kaartjes.


Dit was de inspiratiefoto:

Doe je ook graag het Kleurenkaartenteamrondje? 
Alle deelnemers vind je hier
En heb je ook zin om eens mee te doen? 
 Volgende woensdag vind je bij Martina een blogbericht
met de aankondiging van de nieuwe kleur die bij het crème wit gekozen is.
En dan kan je je deelname aan het KKT bevestigen.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
ik doe zeker ook een blogrondje, maar ik kan niet beloven wanneer,
ik ben voor de 2de keer geveld door Corona
en voel me momenteel best in mijn bed, slapend...

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Femminde zei…
Wat een toffe kaartjes Nancy!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Marijke zei…
Twee heel mooie kaartjes en zo met alleen een stans heel sjiek! Mooi gedaan! Groetjes Marijke.
Diny zei…
Ook jij hebt twee super leuke kaartjes voor het KKT gemaakt Nancy!
Groetjes Diny
Sarah zei…
Lieve Nancy, ben je alweer geveld? Wat vervelend, goed rusten!
Je kaartjes zijn mooi! Veel beterschap 😉
Angelique zei…
Twee mooie, chique (ik kan dat woord van Johan maar niet onthouden, haha) kaartjes. De grote bloemenmal is heel mooi.
Goed uitrusten, heel veel beterschap.
lieve groetjes Angélique
Jantine zei…
Ze zijn heel sjiek in deze kleurencombinatie, Nancy!
Groetjes
Jantine
Margreet zei…
Wat een prachtige kaartjes met die mooie stansen, Nancy.
Ik wil je ook even bedanken voor de mooie kaart voor mijn verjaardag. Ben er heel erg blij mee!!
xxx Margreet
2 sjieke kaarten, wat sneu voor je nu voor de 2de corona. Heel veel beterschap.
Caroline zei…
Mooi zo met het koper!
En nee joh, weer corona! Ik hoop dat je snel opknapt.
Groetjes Caroline
karin zei…
Wat een prachtige bloemen stans, heel mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Henriët zei…
Prachtige kaarten. Vooral de linker met de grote bloem vind ik erg mooi.
Groetjes van Henriët
farmerblog zei…
Twee hele mooie kaarten zijn dit. Prachtig hoe het koper uitkomt. Beterschap, balen dat je voor de 2e keer covid hebt. Beterschap. Groetjes Nelleke
Marfien zei…
Mooie kaartjes zijn het geworden, de bloemenstans heeft niet meer nodig
Beterschap
wauw, wat zijn deze mooie geworden ! top ! leuke snijmallen heb je gebruikt
fijn dat je er (weer) bij was deze maand,
grtjs, Martina
GerJanne zei…
Perfect zeg! Wat een mooi karton is dat. Je kaartjes zijn ook gaaf ermee.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat een stijlvolle kaartjes maakte je...
Twee verschillende maar erg mooie stansen heb je gebruikt ook...

Liefs,
Nancy
Caroline zei…
wow wat zijn deze mooi in deze kleuren, echt top gedaan
Daphne zei…
Ze zijn leuk zeg, vooral de linker met de grote bloem.
Heel mooi vind ik zeg.
Oh nee joh, alwéér corona.
En ook nog eens ziek van, bah bah.
Sterkte.
Gina zei…
Twee hele mooie CAS kaartjes ! En hier vind ik het berichtje dan, ja ik dacht het al wanneer ik je symptomen vandaag las. Ook hier heeft Corona na twee jaar eindelijk zijn weg naar binnen gevonden. Ben nog niet 100%, maar ik krijg toch wat meer energie terug. Mijn hoest en keelpijn lijken nu ook weg te blijven. Alleen nog een hele droge keel en wat kopvalling. Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils