Gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs

Omdat ik in de top 3 stond van de januari-challenge bij Carlin's kaartenparadijs 
mocht ik deze maand gastdesigner zijn voor de challenge van maart.

Opdracht:
kopje koffie/thee en niet recht/vierkant...

Ik moest er toch wat over nadenken
en startte met het doorzoeken van mijn mapje knipvellen uit oude hobbyboekjes.
Daarin vond ik een passend vel  en gebruikte hiervan
het achtergrondpapier, plaatje en een kopje.
Goed om nog eens een vintagekaartje te maken!
De boekvorm vond ik wel passend.


Gebruikte materialen:
Basisvorm: Crealies (31)
Teacup Stack: PoppyStamps 1086
Hoera tekst en labeltje: Marianne Design CS1028
Plaatjes en DP uit een oud kaartenmagazine
Doily: WIbra
Brad: DécoTime
Kanten bloem en plakparels: Action

Nadat ik de kaart op de foto gezet had voor Karin,
voegde ik er nog een 95 aan toe,
en het kaartje kon dan verstuurd worden naar Margreets jarige mama.

Ik ben een dagje later dan het blogbericht bij Carlin's
maar ik vond 3 berichten op één dag toch echt van het goede teveel...

Zin om mee te doen aan deze challenge?
Alle informatie vind je hier.


Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy




Reacties

Prachtige vintage kaart mooie details zie ik op je kaart, fijne dag.
Caroline zei…
Hele mooie kaart heb je als GD gemaakt!
Groetjes Caroline
carla zei…
Bedankt om onze Gastdesigner te willen zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
Een prachtige kaart dat je hiervoor laat zien.
Zo leuk in dat boekmodel en heel gezellig aangekleed.
Knap gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
Marfien zei…
prachtig kaartje, leuk model en echt vintage
Margreet zei…
Ik dacht jouw mooie kaartje al te herkennen, maar dat komt natuurlijk omdat hij bij mijn moeder op de kast staat te pronken! Ze vond hem erg mooi en was er heel blij mee. Vintage gaat je goed af, trouwens!
xxx Margreet
Scraptastisch zei…
Ik zou zeggen vaker doen...vintage gaat je heel goed af Nancy! Ik geniet ook heel erg van je kaart! Prachtige reminder boek kaart.
Fijn weekend alvast,
xx Gerie
Gaat je goed af om een kaart in vintage stijl te maken Nancy, ik vind hem heel mooi. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
Lieve groetjes Miranda
karin zei…
Leuk kaartmodelletje en zo mooi met de vintage plaatjes erop.
Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je gemaakt.
Hermien zei…
Een prachtig kaartje in vintage stijl.

Groetjes Hermien
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Rina zei…
Wat een mooi vintage kaartje is het geworden met heel veel om naar te kijken.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Ik was ook gast disigner voor de challenge en had die van jou al gezien op het blog, ik vind het verschrikkelijk mooi, deze kaart!!
Het is net echt een boek, bladzijde.
Ik wil je bedanken voor de kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag!!
Het staat zo leuk, al die zelf gemaakte kaarten, ik laat ze voorlopig nog even in de kamer hangen.
Gina zei…
Wauw wat een knappe vintage kaart met de theekopjes ! alles past zo mooi bij elkaar ! Leuk ook het rozen designpapier op de kopjes, want zo zijn die antieke kopjes meestal ook geverfd ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils