Elke donderdag een kerstkaartje... # 2022/10

 Was toch efkes opkijken toen ik dit blogbericht begon te schrijven,
al de 10de donderdag van het jaar...
Wat vliegt de tijd toch!


Ik liet me voor het kaartje van deze week inspireren
door de schets van Christmas Card Throwdown.
Ik gebruikte een héél oud papierblokje, 
vond het toen bijna te mooi om te gebruiken,
maar da's eigenlijk ook de bedoeling niet hé...

Gebruikte materialen:
DP Winter Wishes: Noor
Basismal: Sweet Stories - Studio Light SL-SS-CD153
Tekst: Merry en Bright Christmas - Precious Marieke PMCS10034


Maakte je deze week ook een kerstkaart? 
Dan kan je die linken in het blogbericht van vandaag
bij 52 Weeks to Christmas
altijd mooi om al die variatie in kerstkaartjes te zien!

Benieuwd naar de winnaars van onze ruitjes/stipjes-challenge?
Dit is onze top 3 :
1. Daphne (22)
2. Nancy (7)
3. Carla (19)

Dankjewel aan alle deelnemers en proficiat aan deze toppertjes
(en een extra proficiat aan Daphne, want zij is jarig vandaag...)

Straks ben ik er nog eens met een berichtje,
want op de 10de zijn Angélique en ik er met onze swap-post.
Morgen ben ik er met het kaartje dat ik maakte als gastdesigner voor Carlin's Kaartenparadijs.

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.
Dankjewel!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Christmas Card Throwdown: sketch


Reacties

Hij is prachtig je kaart en heel mooi papier.
wat een mooi kaartje met het mooie papier
groetjes ellen
Epie zei…
Schitterende kerstkaart en mooi lintje !!
Kerstgroetjes Epie DT52WTC.....
Eri zei…
Een mooie kaart met deze sketch en papier! Zonde om ongebruikt te laten liggen.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Heel mooi met dit prachtige papier !
Groeten Ineke
Jantine zei…
Mooie kaart met prachtig papier, Nancy! En leuke sketch.
Dat van dat mooie papier is zo herkenbaar...wat suf toch eigenlijk he.
Groetjes
Jantine
Caroline zei…
Het gaat inderdaad heel hard
De kleuren die je gebruikt zijn, zijn erg mooi!
Groetjes Caroline
Marijke zei…
Dat is zeker mooi papier en je hebt er een mooi kaartje van gemaakt! Leuke sketch, lijkt me moeilijk! Groetjes Marijke.
Lucinda zei…
Absolutely beautiful card, and a great interpretation of our sketch, I love it. So delicate! Thanks for playing along with us at 52CCT this week.
Ja ik lees bij meer mensen dat ze ervan opkijken dat het alweer week 10 is, de tijd lijkt te vliegen. Mooie kerstkaart heb je met de sketch gemaakt Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Wat een mooi papier en inderdaad gewoon gebruiken, hihi.
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
ziet er erg leuk uit, mooi
grtjs,martina
Suzan zei…
Mooie kerstkaart Nancy!
Groetjes Suzan
Schitterende kerstkaart Nancy!
Papier is er om gebruikt te worden hoor... al gaat het ons soms wel aan het hart ......
Groetjes Antje
Marja Sch zei…
Wat een leuke kerstkaart met een mooi lintje. Groetjes Marja
marian zei…
Een super mooi kaartje heb je gemaakt met deze sketch.
Groetjes van Marian.
Ans Gilbert zei…
Heel leuk hoe je de sketch hebt uitgewerkt met het lint, mooi papier gebruikt, een hele aparte en mooie kerstkaart,
Groetjes,
Ansx
TracyB zei…
A wonderful card. The paper is very beautiful and I am glad that you chose to use it following our sketch. Thanks for playing along with our sketch challenge over at 52Christmas Card Throwdown Challenge.

Tracy B Design Team Memeber.
Gina zei…
Net wat ik ook dacht, amai al week 10 ! De tijd vliegt ! Hele leuke slimline kerstkaart ! groetjes, Gina
Majda zei…
Such a pretty card! Thank you for joining the Christmas Card Throwdown.
Hope to see you again in our new challenge as well :-)
Majda DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils