An-Na Swap 7 - opdracht 4

 Vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swappost.

Ik kreeg een tijdje geleden een superleuk pakketje van haar,
mooi cardstock, toffe papiertjes én zakjes met daarin
de onderdeeltjes voor een aantal diertjes van Marianne Design,
en een zakje met heel wat accessoires 
en een gestanst oplegvel,
en dat moest gebruikt worden op het kaartje van deze maand.


Dat oplegvel met de bloemetjes vroeg om een lentekaartje vond ik.
Ik gebruikte deze keer geen papiertjes uit het pakketje
maar koos een paar kleurrijke velletjes uit van Stampin' Up.
Mijn kaartje was zo goed als af toen ik plots bedacht dat ik geen accessoire gebruikt had,
en dat was ook 'verplicht', al was het maar een blaadje...
Dus... rechts en links onder voegde ik een blaadje toe aan de bloemengroepjes in het gras...
Opdracht dus toch volbracht (oef 😉...)



Ben je ook zo benieuwd naar het kaartje van Angélique?
Ga dan zeker ook eens bij haar langs!
Volgende maand zijn we er nog één keer met dit 'beestige' pakketje.
Ik heb ondertussen al een nieuw pakketje klaargemaakt,
en zaterdag afgegeven aan Angelique, 
ze kwam samen met Nick op bezoek in Koksijde...
Dat pakket en de kaartjes vind je hier dan vanaf 10 mei.

Zocht je mijn kerstkaartje?  Dat vind je hieronder.
Bij Carlin's kaartenparadijs ben ik vandaag ook gastdesigner, 
maar dat kaartje show ik hier morgen.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.
Dankjewel.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Ook jouw versie van de swap vind ik heel leuk Nancy!
Marja zei…
Superleuke kaart Nancy!
Groetjes Marja.
Eri zei…
Jouw kaart is ook prachtig! Je hebt het oplegvel een kwartslag gedraaid, dat geeft weer een heel ander effect.
Groetjes, Eri
Trudy zei…
Wat een prachtig kaartje en wat schattig die hertjes!
Groetjes Trudy
Josje zei…
Leuke kaart hoor
Trijntje zei…
Wat een prachtige lente kaart. Super leuk gemaakt met de hertjes. Groeten Trijntje
Caroline zei…
Heel leuk kaartje!
En bedankt voor je mooie kaartje, die viel hier zaterdag al in de bus!
Groetjes Caroline
Hetty P. zei…
Leuke kaart heb je gemaakt.
Ik zou het moeilijk vinden met zo'n oplegvel, maar het is jou erg goed gelukt.
Fijne dag,
Hetty
Drukke dag vandaag Nancy, hihi. Heel leuk deze kaart die je met het swappakket hebt gemaakt, dit blijven schattige hertjes vind ik.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Die van jou is ook zo leuk, ze lijken wel wat op elkaar.
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Dit oplegvel vroeg idd om een lente kaartje en wat past daar beter bij dan de hertjes. De kleurtjes erachter maken je kaart lekker fleurig en goed opgelost met de kleine blaadjes. Ik zie dat jij het vel een kwart slag gedraaid hebt gebruikt, geeft weer een andere uitstraling.
lieve groetjes Angelique
PS nog steeds ziek maar een klein blogrondje lukt wel.
Rina zei…
Jullie laten beiden zien dat je met hetzelfde materiaal een heel ander kaartje kunt maken. Ze zijn allebei geslaagd.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Nou zeg, het kan wel een zusje zijn van die van Angelique. Wat ontzettend leuk! De hertjes blijven zo schattig.
Marfien zei…
Grappig dat jullie dezelfde materialen gebruikten, alleen een andere schets. De kerstkaart ziet er ook goed uit
Gina zei…
Hele mooie kaart met de lieve hertjes, en mooi afgewerkt met de kleine bloemetjes ! groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils