Kleurenkaartenteam # 2021/11

 Op deze laatste woensdag van november
 zorgt Martina er samen met haar Kleurenkaartenteam weer voor
dat blogland in Vlaanderen en Nederland  bijzonder kleurt. 
Deze keer zien we kaartjes in poederroze (kleur van Jantine)
en oker (nieuwe kleur gekozen door Sarah).

Twee mooie kleuren, maar ik vond het persoonlijk niet zo makkelijk om die te combineren...
Ik kon het voorbije weekend weer eens knutselen
en maakte dit kaartje, en een vlopje erbij.


Gebruikte materialen:
DP: Stampin Up 
mini slimline en enveloppe: Carlijn Design
Ginkoblad: Gummiapan
Tekststempel: Impression Obsession
Inkt: Powder Pink en  Bumblebee: SU
Grungestempels: Studio Light
Washitapes: Craft Sensations en Action


Er zijn deze maand 20 deelnemers voor het Kleurenkaartenteam.
Alle adressen vind je hier, bij Martina.
Breng je ze allemaal een bezoekje,
een veilig rondje doorheen Vlaanderen en Nederland?  
Enne... krijg je ook zin om mee te doen?
Kijk dan volgende week woensdag ook eens bij Martina
om te ontdekken wat de nieuwe kleur wordt bij Sarah's oker.
Ik weet het al...
En dan kan je je opgeven voor het KKT van december.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Ondanks dat je het moeilijk vond is het een schitterend kaartje en envelopje geworden!
GerJanne zei…
Ha Nancy,
wat een gaaf kaartje is het met een prachtige tekst. Heel mooi ook de enveloppe erbij, bijna jammer on te versturen!
En ik ben benieuwd wat je er voor kleur bij gekozen hebt.
Colien zei…
Heel mooi kaartje met bijpassende envelop in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien
Femminde zei…
Heel mooi zo samen Nancy!! Die bloem is ook zo leuk erbij.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Monique zei…
Oh Nancy, wat vind ik dit een gave kaart!! Super gedaan. Bij jou vind ik de combinatie er heel mooi uitkomen.
XX Monique
Margreet zei…
Wat heb je dit mooi gemaakt, Nancy! En dan ook nog zo'n bijpassende envelop erbij. Schitterend!
xxx Margreet
Ondanks de moeilijke kleuren heb je er weer wat moois van gemaakt, groetjes Petra
Je@net zei…
Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt met deze moeilijke kleurencombi. Envelopje erbij maakt het helemaal af!
!neke zei…
Super met die enveloppe erbij !
Groeten Ineke
Gaaf!!
Awesome!!! Really great
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Nancy! Die tekst is ook prachtig. Mooie bijpassende envelop ook. En ik ben benieuwd welke kleur je hebt gekozen.
Groetjes
Jantine
marijke zei…
Een heel mooi kaartje met een mooie tekst! Ik vond het ook een moeilijke deze keer maar we slagen er toch weer er iets van te baken. Groetjes Marijke
chantal zei…
Hier hou ik wel van. Wat mixed media stijl
Liefs Chantal
Nancy zei…
Hey Nancy

Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

Jij hebt hier wel een hele mooie combo gemaakt... Blij te lezen dat je het ook niet gemakkelijk vond...

Liefs,
Nancy
Mooi gedaan in de kkt kleuren Nancy! Prachtige kaart en bijpassende envelop. x
Marfien zei…
Supergaaf kaartje heb je gemaakt, helemaal tof met het flopje erbij
Helemaal leuk geworden, met gepaste envelop, een mooi setje werd het zo
bedankt om weer mee te doen deze maand,
grtjs,martina
Nelleke zei…
Wow wat ene mooie set bij elkaar zeg. echt heel gaaf hoe je alles bij elkaar gekozen en gecombineerd hebt. Mijn complimenten. groet, Nelleke
Sarah zei…
Prachtig!! Echt super! De tekst heb ik drie keer moeten lezen, maar dan kwam hij wel binnen! Zo waar!
Een hele mooie creatie! Ik sta te popelen van ongeduld met welke kaart ik mijn reeks kan afsluiten.... 😁
Diny zei…
Wow....wat een prachtig kaartje met bijpassend envelopje Nancy....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny
Tante Kaat zei…
Wat mooi 🤩! Een kleurencombi waar ik zelf niet meteen iets in zag maar dit is echt prachtig.
Liefs
Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Gina zei…
Supermooie slimline met die bijpassende omslag ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils