Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/45

 Kerstkaartjesdonderdag bij 52 Weeks to Christmas
heel vreemd, voor het eerst zonder teammaatje Rosina,..
die helaas vorige week vrijdag overleden is.
Hier vind je haar 'laatste kaartje'
en een blogbericht geschreven door haar dochters.

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
vind je deze week ook de winnaars van onze 'gouden challenge'.
Wat hadden we veel mooie kaartjes!
Zo leuk om die allemaal te zien.


Proficiat aan:
1. Angélique (31)
2. Petra (20)
3. Karien (33)

Mijn kaartje voor deze week maakte ik tijdens ons laatste weekendje in Zuid-Holland,
het regenweer was perfect kaarten-maak-weer,
en ik maakte een 5-tal kerstkaartjes, 
waaronder dit:


Basiskaart, stempel en papier (DIY-Winter Wonderland 11) zijn van Studio Light,
lint en plakpareltjes zijn van Action.

Ik probeer in de komende dagen een blogrondje te doen,
maar ik voel me voor het moment wat slapjes.
ik hoop dat ik snel weer helemaal op de been ben
en dat knutselen ook snel weer lukt!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 567 - something beginning with H (holly border)

Reacties

Prachtige kaart en een mooi model met dat leuke hulstrandje.
Doe rustig aan Nancy en ik hoop dat je snel herstelt!
groetjes, Caroline
Tante Kaat zei…
Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!

Liefs
Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Jantine zei…
Mooie kaart in mooi model, Nancy.
Vervelend dat je je niet helemaal fit voelt, beterschap!
Groetjes
Jantine
Mooi kaartje Nancy, nog niet helemaal fit begrijp ik. beterschap en het beste,
Liefs Annemarie en merit
wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details
beterschap
groetjes ellen
Een mooie sierlijke kerstkaart heb je met deze mooie stans gemaakt Nancy. Beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Gina zei…
Mooie trapjeskaart en leuk met die hulstrandjes ! Veel beterschap! Groetjes, Gina
!neke zei…
Weer een super mooie kaart !
Groeten Ineke
Diny zei…
Het is inderdaad niet te geloven dat Rosina er niet meer is....we zullen haar allemaal erg missen.
wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes en veel beterschap,
Diny
Eri zei…
Een leuke kaart is dit geworden met deze basisstans. Veel beterschap!
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Heel veel beterschap en snel weer opknappen hoor.
Groetjes Hetty
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje Nancy! Oei jij ook al ziek! Denk maar even goed aan jezelf en ziek maar goed uit! Veel beterschap! Groetjes Marijke
Marja zei…
Mooie kaart Nancy!
Beterschap hopelijk knap je snel weer op.
Groetjes Marja.
Een mooie kaart heb je gemaakt met deze stans Nancy.
Mooi designpapier met de ijsbeer en het konijntje.
Beterschap!!
Groetjes Antje
Rina zei…
Heel mooi is je kaart geworden met dat trapje.
Groetjes Rina
Nicolette zei…
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt.
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Schitterende, elegante kaart met heel mooi dp. Leuk om te zien dat het hulstrandje makkelijk in een andere kleur kan.
lieve groetjes Angelique
Wies zei…
Mooie kaart. Leuk model met mooi papier en afbeeldingen.
Ik hoop dat je je gauw weer fitter mag voelen.
Groetjes, Wies

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils