Cheerful Sketches: laatste reminder challenge november

Gisteren verscheen bij Cheerful Sketches de laatste reminder.  Hier met een dag vertraging.
Mijn kaartje was al lange tijd gemaakt, mijn blogbericht was nog niet helemaal af.  Door alle drukte hier thuis met renovatiewerken in september en oktober, de ziekenhuisopname van mijn pa sinds 13 oktober én door geveld te zijn door C... was ik het afwerken van dit blogbericht helemaal uit het oog verloren...

Ondertussen gaat het wat beter, morgen probeer ik weer te werken, maar ik voel wel nog dat ik nog altijd wat slapjes op mijn benen sta.  Maar het komt wel goed, elke dag ietske beter.  Het kon veel slechter als ik in het ziekenhuis waar mijn pa ligt zie en hoor hoe de toestand daar is. 

Mijn reminderkaartje nu, is het geen schattige digi, dit dametje van All Dressed Up?


Gebruikte materialen:
Digi Autumn Leaves: All Dressed Up
ingekleurd met Twinmarkers
DP K&Company
Jarig: Craft Emotions



Hier zie je nog eens de schets.
Deelnemen kan tot 28 november.
Je kaartje kan je hier linken.


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Eri zei…
Een leuke herfstkaart met deze digi en sketch! Hopelijk ben je snel weer de oude!
Groetjes, Eri
Nelleke zei…
Vaak is het zo dat er veel dingen tegelijk komen en dat gaat ten koste van andere zaken. Het is een mooie kaart en de sketch ook. Ik hoop dat het met jou en je vader weer wat beter gaat. Ook nu je weer gaat werken. Het blijft met Corona lastig allemaal. Gelukkig hebben wij ons hok en daar ga ik straks even lekker naar toe. Groetjes Nelleke
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy.
Veel sterkte voor jou en je vader!
Diny zei…
Wat een mooie kaart Nancy....zo leuk met het herfstplaatje erbij!
Doe rustig aan Nancy en geef het de tijd.....ik wens je nog veel beterschap!
Groetjes Diny
Och werd je ook geveld door die nare c, Ja je kunt er soms nog lang last van hebben, hopelijk komt het gauw weer in orde met jou. Sterkte ook voor je pa, het valt niet mee om alle ballen in de lucht te houden als er zoveel tegelijk op je af komt. Al met al toch een leuke kaart 😍 groetjes Petra
Een mooie herfstkaart Nancy. Hopelijk voel je je snel helemaal beter.
Lieve groetjes Miranda
Angela zei…
Prachtige kaart Nancy.

Wat ontzettend vervelend dat je corona gehad hebt; dat hakt er écht in!
Beterschap met je vader en hopelijk voel jij je snel weer de oude.
Irene zei…
Wat lees ik nu tóch allemaal Nancy, dáár wist ik hele maal niets van of begin ik zó vergeetachtig te worden? Het is me nogal wat al die drukte en een zieke vader en dan zélf Corona, dat is een aanslag! Ik wens je een goed herstel want we horen droevige verhalen óók van jonge mensen!
Je kaart is beeldig in die warme kleuren.
XxIrene
Caroline zei…
Hele mooi reminder! Ach...was jij ook ziek? Heb ik dat gemist? Ik hoop dat je er weer snel bovenop bent, je hoort zulke verschillende verhalen.
Groetje Caroline
Nicolette zei…
Ach Nancy, ik wist niet dat je ziek was. Dan heb je ook pittige tijden achter de rug. Heel veel sterkte.
Mooie kaart.
Groetjes Nicolette
Jantine zei…
Fijn dat je je weer wat beter voelt, dapper dat je ook al weer aan het werk gaat, Nancy!
Je kaartje is leuk, en al is je reminder een dagje later, dan is het nog een betere reminder, toch?
Groetjes
Jantine
Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt.
You made a really nice card
Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
Marfien zei…
lief kaartje Nancy, mooie kleurtjes bij elkaar
Beterschap, hier is het ook niet helemaal zoals het hoort maar we gaan vrolijk verder . . .
GerJanne zei…
Nou Nancy, dat is toch allemaal wat he?! Fijn dat je weer wat opknapt. Doe maar wel rustig aan, want je hoort toch ook wel van een lange nasleep bij velen.

Je reminder kaart is heel gaaf! Mooi ingekleurd is het!
je kaart is een heerlijk herfstkaartje,
Fijn dat je al is het langzamerhand wat opknapt, doe rustig aan neem je tijd ervoor.
Beterschap ook nog voor je pa.
liefs Annemarie en Merit
Hermien zei…
Prachtig herfstkaartje Nancy. Fijn dat je je al wat beter voelt maar doe het rustig aan.

Groetjes Hermien
Daphne zei…
Het is zeker een leuk dametje met haar lieve laarsjes in de regen/wind. 🥰
Wat een leuk kaartje, ik was gast disigner voor deze challenge, vind de sketch zo leuk.
Wat vervelend dat jij ook Corona hebt gekregen. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, neem je tijd en pas goed op jezelf en je liefdes om je heen.
Sterkte!!
Tante Kaat zei…
Leuke kaart Nancy en hopelijk ben je snel terug ‘de oude’
Liefs
Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils