An-Na Swap 6 - opdracht 4

 Vandaag de laatste swapblogpost in de reeks Use-Your-Swapstuff...
Angélique en ik hadden immers na elke swapreeks nog heel wat spulletjes over,
en daarom een paar maanden opdrachten met de swaprestjes.

Alles mocht voor het kaartje van vandaag,
als er maar minstens één iets uit één van de vorige swappakketjes gebruikt werd.


Ik had nog heel veel papier over uit het 4de pakketje
en koos daar een aantal papiertjes en het glitter goud uit,
de basiskaart is lichtblauwe cardstock uit het 5de pakketje.

Ik gebruikte een schets,
dat vind ik altijd een leuke basis voor een kaart.



De doily komt uit de herfstcollectie van Ilse en Charlene van ECD, 
maar zo in het goud toch ook perfect voor een kerstkaartje toch?

Ik ben benieuwd naar de kaart van Angélique.
Jij ook?  Breng haar dan hier een bezoekje.

Ondertussen kreeg ik van Angélique al het volgende pakketje,
eens iets helemaal anders dan anders,
helemaal tof en
met een soort 'rode draad' doorheen de opdrachten...
Op 8 december weet je meer 😉...

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo: 

Reacties

Je@net zei…
Mooie kaart heb je met de restjes gemaakt, Nancy!
Eri zei…
Leuke kaart is dit geworden, en helemaal anders dan die van Angelique.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Leuke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Prachtige kaart met de mooie gouden kristal. Groeten Trijntje
Dit is een hele sjieke "restjes" kaart 🤩 groetjes Petra
Je hebt een mooie kaart met jullie "swaprestjes" gemaakt Nancy en wat leuk dat jullie dit blijven doen.
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Wat een leuke restjeskaart, Nancy. Grote sneeuwsterren vind ik altijd mooi.
xxx Margreet
Marja zei…
Mooie kaart eb je van de restjes gemaakt!
Groetjes Marja.
Gina zei…
Leuke knutselpakketjes, en leuke sketchkaart heb je er mee gemaakt ! Groetjes, Gina
Daphne zei…
Het zou toch jammer zijn als je deze spullen niet gewoon nogmaals kan gebruiken.
Je maakte er een hele mooie kaart mee.
De blikvanger, de ster, prachtig vind ik die.
Angelique zei…
Prachtige, elegante kaart met de gouden doiley. De tekstrandjes geven het net wat extra's.
Lieve groetjes Angelique
Nicolette zei…
Heel erg mooi en totaal iets anders dan Angelique.
Groetjes Nicolette
Sarah zei…
Zeker mooi! Het goud steelt de show. Je maakt me nieuwsgierig naar meer. Veel plezier met knutselen met het pakket. X
Tante Kaat zei…
Wat een prachtige kaart! En ik ben al benieuwd naar de volgende kaart ;)

Grtjs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Wat een leuk idee om oude swappakketjes op te maken. Samen met de schets is het een prachtig kerstkaartje geworden!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils