Happy Birthday

 Vandaag is Nick jarig,
voor hem maakte ik dit kaartje.
Heel eenvoudig, maar ik moest de eerste versies toch in de vuilbak kieperen.
Als je gewoon bent om met een stempelhulp te stempelen, 
dan is het met een houten blok soms niet evident, zeker niet met zo'n silhouettestempel.


Gebruikte materialen:
Ballon: Stampin' Up
Leopold mit Geschenk: Cats on Appletrees
CS: Very Vanilla & Mint Macaron - SU
inkt: Mint Macaron & Pretty Peacock - SU en Versafine black
Hempcord: Vaessen

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een leuke kaart voor de jarige job Nancy xx
Daphne zei…
Haha nee, zonder stempel hulp is het heel anders werken.
Maar, deze kaart is héél leuk, wat een lieverd, dat hondje.
Voor een man is dit een leuke kaart om te krijgen.
Eri zei…
Derde keer goede keer! je hebt een leuke kaart gemaakt met die geinige stempels.
Groetjes, Eri
Rina zei…
Heel lief kaartje en schattig zoals dat hondje staat te wachten met zijn cadeautje.
Groetjes Rina
Josje zei…
Grappige kaart
Marfien zei…
leuk kaartje, nu maar hopen dat de ballon op de juiste plaats landt . . .
Hermien zei…
Een mooi kaartje voor de jarige Nancy.

Groetjes Hermien
Nynke zei…
Een mooie kaart! Ik maak, als ik direct op de kaart stempel, altijd eerst een proefafdruk op een kladpapiertje, om dit soort dingen voor te zijn. En dan lukt het nog niet altijd. Als het niet helemaal mooi afdrukt, werk ik een stempel ook nog wel eens stiekem bij met een zwarte pen of stift.
Groetnis Nynke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils