An-Na Swap 6 - Opdracht 1

 Vandaag start een nieuwe swapronde bij Angélique en mij.
Angelique had het idee om een Use-Your-Swapstuff te doen.
We hebben na elke swap nog heel wat spulletjes over, dus...

We maakten elk 2 opdrachten.
De eerste van Angélique vond ik helemaal niet zo makkelijk:
maak een schommelkaart.
Dat deed ik vroeger ook al wel eens, maar vaak is die niet zo in evenwicht...


Gebruikte materialen uit de swappakketjes:
Dessinpapier: pakket 1
Plakparels: pakket 2
cardstock en happy birthday: pakket 3

Ik ben heel benieuwd naar de schommelkaart van Angélique,
neem je daar ook een kijkje?

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Een leuke kaart en zo te zien heb je nu wel evenwicht!
Groetjes, Caroline
Freubelmina zei…
Een hele gave schommelkaart maakte je Nancy xx
Prachtige kaart en mooie kleuren, fijne zondag.
karin zei…
Die kaartvorm is niet makkelijk maar je hebt die leuk gemaakt Nancy.
Groetjes,
Karin
Dit is een geweldig toffe kaart.
This is a really lovely creation.

Leuk idee om je spulletjes nog eens te hergebruiken van de swapp.
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
https://girlzrebelchallenge.blogspot.com
Je kaart is mooi geworden Nancy, leuk met dat trappetje erbij, lijkt me niet gemakkelijk. Mooie materialen heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda
Angelique zei…
Prachtige kaart, mooi plaatje en zo te zien mooi in evenwicht. Dit model wilde ik ook maken maar de patronen die ik vond gebruikten ze een cirkel van 19 cm en die heb ik niet.
Lieve groetjes Angelique
Marjan zei…
Wat een beauty van een schommelkaart, Nancy! Mooi model en door het trapje toch net weer anders!
Marijke zei…
Een mooi kaartje en hij lijkt me mooi te schommelen! Een leuk idee om elkaar uit te dagen. Goed gelukt. nog even bij Angelique kijken hoe haar kaart is geworden. Fijn weekeinde, groetjes Marijke.
Caroline zei…
Hij is wel heel leuk hoor Nancy maar inderdaad een schommelkaart is altijd even prutsen met het evenwicht.
Groetjes Caroline
Marfien zei…
Mooie romantische schommelkaart, met zoveel swapspullen kunnen jullie nog wel even vooruit . . .
Enny zei…
Wauw, supermooie kaart, en dat met "restjes", prachtig ! Groetjes, Enny
Een hele leuke schommel kaart , mooie kleuren bij elkaar.
groetjes Marjan.
Ellen zei…
Heel leuk gedaan…mooie ruimte om de leeftijd uit te laten blinken!
Leuk dat jullie dit samen doen!
Groetjes Ellen
Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Het is een heel leuke en mooie schommelkaart. Jouw model is iets ingewikkelder dan die van Angelique, denk ik. Allebei zijn ze heel leuk geworden

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils