Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/31 reminder bingochallenge

 Op deze eerste augustusdonderdag krijg je bij 52 Weeks to Christmas
natuurlijk reminderkaartjes voor onze lopende challenge.  
Dit is de bingo waaruit Miranda ons rijtjes of kolommen laat kiezen:



Ik koos nu voor de eerste kolom:
dennenboom - roze - glitter
Niet de meest evidente combinatie...
maar best wel leuk!

Net als vorige week werd het weer een shakerkaartje,
en wat kon ik beter gebruiken dan deze kerstboomshaker 'retro tree' van Sizzix.,,

Toen ik bezig was met mijn kaart leek ze zo kaal,
door het achtergrondpapier wat te bestempelen met het kerstliedje 'O Dennenboom'
beviel het me beter.
Als schudmateriaal mixte ik sterretjes en sneeuwvlokjes uit verschillende potjes, 
zelfs wat felroze sterretjes,,,



De uitgestanste kerstboom van de voorkant 
heb ik aan de binnenkant gebruikt.

Gebruikte materialen:
DP Winterdays : Studio Light PPWD100
Mixed Media papier: Action
Snowpaper: Marianne Design CA3104
Retro Tree: Thinlits - Sizzix
en bijpassende shaker
Fijne Kerst: Nellie Snellen
Layering Squares: SU
Kerstliedjes: Marianne Design CS0945
Tekststempel binnenkant: Marianne Design CS1008
Inkt: Blushing Bride - SU

Je challengekaartje kan je hier linken (tot vanavond 23u55),
maakte je een 'gewoon' kerstkaartje,
dan zien we dit graag bij het blogbericht van vandaag.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Reacties

Nicolette zei…
Wat een mooie kaart. Ik hou van roze kerstkaarten.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Een prachtige kerstkaart in het rose Nancy en wat een prachtig shakergedeelte zeg xx
Epie zei…
Mooie bingo schudkaart in het roze Nancy , proficiat met je topper
Gezellige donderdag groetjes v Epie DT52WTC.....
Caroline zei…
Lekker veel glitter! Heel leuk Nancy.
Groetjes Caroline
Hetty P. zei…
Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt.
Wat lekker roze ....
Fijne dag,
Hetty
Trudy zei…
Wat een mooie gezellige roze schudkaart!
Groetjes Trudy
Margreet zei…
Wat leuk, een roze kerstboom. Dat schudgedeelte is heel gaaf.
xxx Margreet
wat een leukerd deze roze kerstboom...
liefs Annemarie en Merit
Marijke zei…
Er zijn veel roze kaartjes deze week! Je hebt een leuk kaartje gemaakt met die mooie shaker boom! En zeker meuk die tekst op de achtergrond! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.
Een hele gave kerstkaart in dat mooie roze, leuk die glitters in de boom en ook de binnenkant heb je mooi afgewerkt Nancy. Ik dacht dat je dessinpapier had gebruikt maar nu lees ik dat je zelf aan het stempelen bent gegaan, leuk effect hoor. Mooie reminder.
Lieve groetjes Miranda
marian zei…
Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt in het roze.
Groetjes van Marian.
Wat een mooie roze kerstkaart Nancy.
Heel leuk de retro shaker kerstboom.
Groetjes Antje
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kerstkaart met de shakwnde kerstboom, leuk al dat glitter spul dat je gebruikt hebt,
Groetjes
Ansx
Wies zei…
Hele leuke kerstkaart met de "schud"kerstboom. In 't roze is weer eens wat anders voor een kerstkaart, maar ik vind het heel geslaagd.
Groetjes, Wies
Rina zei…
Heel mooi kaartje in deze kleur en met dat schudmateriaal erin. Prima idee om de achtergrond te maken met de tekst van het liedje.
Groetjes Rina
Jantine zei…
Mooie kaart Nancy. Je gebruikte het rijtje dat ik vorige week heb gebruikt maar je maakte er een totaal andere kaart mee. Leuk die shaker.
Groetjes
Jantine
Marfien zei…
Tof gedaan, mooie kaart
Eri zei…
Een heel leuke kaart in dat roze met met de shakerboom, en die leuke gestempelde achtergrond.
Groetjes, Eri
Angelique zei…
Aha, nu snap ik waarom je kerstkaart wat moeite koste, is een pittige combinatie die je gekozen hebt maar wel met een gaaf resultaat. Die van vorige week is heel chique in het blauw. Ook je andere kaartjes nog even bekeken, je bent weer lekker divers bezig geweest. Ik ben zo benieuwd hoe jouw kaart er morgen uit gaat zien, ik wilde nog een 2e maken maar dat is er niet meer van gekomen.
lieve groetjes Angelique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils