Girlz Creative Crafts: # 16 - Maritiem

Vandaag start er bij Girlz Creative Crafts, een blog dat het werken met plaatjes in de kijker wil zetten, weer een nieuwe challenge.  Na de vlinderkaarten van vorige maand zien we nu graag maritieme kaartjes.
Je kan deelnemen met een kaart waarop je een plaatje, een foto, een 3-D-afbeelding, ... verwerkt hebt.
Niet dat we niet houden van kaartjes met ingekleurde stempels, maar die kan je gebruiken voor andere challengeblogs, zoals bvb. Creative Sketchy Girls.

Net als vorige map zocht ik mijn plaatje in mijn map met knipvellen uit oude hobbytijdschriften, zo'n stapel, die krijg ik nooit allemaal op kaartjes verwerkt...



Gebruikte materialen:
Plaatje uit een hobbytijdschrift
DP Lagoon - Fleur Design
Meeuw: Spellbinders
Schelpjes: Marianne Design
Touw: Marianne Design
Label en stempel: Marianne Design
Charm: Nellie Snellen
Bakerstwine: SU
Hempcord: American Crafts

Alle info over de challenge vind je hier.
Sponsors zijn Lisbeth en Claudia.

Leuk dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:

Reacties

Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy, de boot brengt je naar een onbewoond eiland waar je heerlijk kunt relaxen!

Groetjes Hermien
Eri zei…
Leuke deze maritieme kaart met het leuke plaatje en bijpassende details.
Groetjes, Eri
Caroline zei…
Hele leuke kaart heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Prachtige kaart heb je als voorbeeld gemaakt. Ik heb een boel plaatjes met maritiem thema dus ik denk dat ik wel mee kan doen.
Angelique zei…
Echt, een schitterende, romantische kaart. Je zou zo in het bootje op het plaatje stappen.
lieve groetjes Angelique
Maia zei…
Geweldig mooie kaart Nancy!
Leuk ook dat bedeltje er op, die moet ik ook weer eens meer gaan gebruiken.
Ook bloggen moet ik weer meer gaan doen maar ik kan het daar nooit kort houden dus meestal zet ik eerder iets even snel op Instagram.
Groetjes Maia
Nicolette zei…
Een hele leuke kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Wat een prachtige kaart Nancy, hij is heel rustig, maar ik hou ook zo van de mediterraanse sfeer erop..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.
Trijntje zei…
Wat een mooie zomerse strandkaart. Groeten Trijntje

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils