Kleurenkaartenteam # 2021/02 : Magenta met witgrijs

 Op de laatste woensdag van de maand
verzamelt Martina haar kleurenkaartenteam (KKT)
om blogland in Nederland en Vlaanderen te laten kleuren met 2 kleuren in de hoofdrol,
evt. met wit en/of zwart.
Voor deze maand koos GerJanne witgrijs als nieuwe kleur bij magenta,  
een bijzondere kleurencombi die vast prachtige kaartjes zal opleveren.


Meestal maak ik mijn kaartje pas het weekend voor de blogpost,
en hier liep het nu even mis,
want vrijdagnamiddag viel ik op onze oprit,
jawel, vorige vrijdag, dus niet tijdens de sneeuwperiode...
Resultaat: een voorlopige gips en ik geraak nu niet op mijn hobbykamer boven...
en zitten gaat ook niet zo best aangezien mijn voet in de lucht moet...

Dus helaas geen kaartje van me, ik wist nochtans al met welke stempels ik wou werken,
de pioenroos van SU in de kleur magenta op lichtgrijs papier
 leek me prachtig voor deze kleurencombinatie,..

Ik heb mijn man in de lintjesvaas boven lint in de 'juiste' kleuren laten zoeken,
ik wou toch een beetje in KKT-sfeer komen...




Benieuwd naar de kaartjes van het KKT?
Alle deelnemers vind je hier,
ze vinden het allemaal leuk als je ze ook een bezoekje brengt!

Morgen ben ik er weer en dan wel met een kaartje,
 een donderdags kerstkaartje, dat was al een tijdje ingepland voor de nieuwe challenge.

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Hetty P. zei…
Wat een pech heb je.
Heel veel beterschap.
Groetjes Hetty
Ach Nancy toch wat een pech, heel veel beterschap.
Jantine zei…
Hè Nancy, wat een pech, zomaar vallen en in het gips. Veel sterkte en beterschap.
Groetjes
Jantine
Colien zei…
Wat een pech, balen dat je nu moet zitten. Heel veel beterschap, hopelijk ben je snel weer op de been.
Wel tof dat je meedoet met de lintjes in de februari-kleurtjes!

grtz Colien
Daphne zei…
Oooooooh nee joh!!!!
Wat een pech.
Vast ook heel pijnlijk?
Zo zie je maar, en ongeluk zit in een klein hoekje, bah.
Heel veel sterkte en blijf maar lekker zitten met je been hoog.
Gelukkig ben je je humor niet verloren, haha, die lintjes zijn geweldig!!
Rosina zei…
Oei Nancy , wat een pech heb je ..ja het ongeluk zit in een klein hoekje zie je wel.. Nu verplichte rust...en leuk dat je toch een leuke KKT foto heb, Gaaf gedaan met dat roze lintje...
Ik stuur je een leuk kaartje, heb er toevallig eentje op voorraad ;-))
Groetjes en beterachap
Rosina
Nynke zei…
Ach wat een pech met je been! Heel veel beterschap gewenst.
Tof dat je toch met de lintjes een foto in de goede kleuren laat zien!
Groetnis Nynke
Enny zei…
Oh Nancy, wat een tegenslag, jammer dat je nu niet kan knutselen ! Heb je misschien een rolstoel, zodat iemand je met dit mooie weer eens naar buiten kan rollen ? Jaren geleden had ik dat ook eens, de rolstoel was met een beensteun, zodat mijn been omhoog kon liggen. Ik wens je in ieder geval spoedig beterschap ! Groetjes, Enny
Nicolette zei…
Ach nee toch Nancy, wat een dikke pech zeg. Heel veel beterschap.
Groetjes Nicolette
Ohh Nancy, wat een pech! Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt. Vind wel dat je de meest originele bijdrage hebt aan deze bloghop.. maar ja, dat is een schrale troost vrees ik.. beterschap!
GerJanne zei…
Oh nee Nancy! Wat naar. Wel een heel originele bijdrage aan het KKT van deze week. Alleen het roze strikje was al goed geweest, want het gips lijkt al witgrijs...
Heel veel beterschap gewenst! Heb je een slaapkamer beneden? Of heb je nu een bed in de kamer gezet? Ik hoop dat je snel herstelt.
Oh nee... Wat een pech! Veel sterkte gewenst en hopelijk betert het snel, want zo lang niet naar je hobbyhok kunnen... Dat lijkt me echt een straf. Als er een winnende foto uit alle KKT inzendingen gekozen zou worden, zou de jouwe zeker op de eerste plaats belanden, zo creatief bedacht met de lintjes op je gips 😃 groetjes Petra
chantal zei…
Ohneeee dat is balen. Ik hoop dat je niet teveel pijn hebt.
Veel beterschap.
Ondanks je ellende heb ik toch een glimlach op mijn gezicht bij het zien van je foto! Super bedacht.
Lieve groetjes Chantal
Wilma zei…
Dat is balen Nancy en zeker voor iemand die graag fröbelt.
Je hebt wel een hele ORIGINELE oplossing bedacht om toch een klein beetje mee te kunnen doen met het KKT.
Ik wens je van harte BETERSCHAP toe.
Liefs Wilma ☺☺☺
Tante Kaat zei…
Aiaiai, dat is niet tof! Hopelijk ben je snel beter.
Liefs, Katrin

https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Nancy zei…
Hey Nancy,

Dit moet echt wel de meest originele post in het kleurenkaartenteam ooit zijn! Dat op zich verdient wel een groot applaus! Ik vond het al een beetje raar toen die poes van GerJanne zo groot in beeld kwam op jouw blog, nu weet ik waarom...

Hopelijk heb je niet al te veel pijn en komt het snel allemaal goed met jouw voet!

Misschien kan je volgende maand 2 kaartjes posten, tijd zal je nu genoeg hebben, eerst zien dat je deftig kan zitten en de trap op kan...

Veel beterschap gewenst!

Liefs,
Nancy

Creatiels zei…
Da's echt wel pech. Hopelijk zijn de kwetsuren niet te erg en ben je met wat rust snel weer beter.
Geniet nu maar van alle werkjes van de deelnemers.
Groetjes
Els
Creatiels zei…
Ben ik je vergeten te bedanken voor je reactie op mijn kaartjes.
Groetjes
Els
Freubelmina zei…
Oef Nancy, wat een drama!! Heel veel sterkte en beterschap xxx
!neke zei…
Beterschap !!!
Wel heel leuk met die lintjes ....
groeten Ineke
Marfien zei…
Wat een geluk dat Johan niet kleurenblind is :-) Je been ziet er prachtig uit, een wel heel originele manier om toch mee te doen. Verplichte rust staat niet in jouw woordenboek, maar eens even verwend worden is ook niet verkeerd
Van harte beterschap Nancy
Margreet zei…
Och, Nancy toch. Dat is pure pech. Wat heb je het creatief opgelost om toch mee te kunnen doen!
Heel veel sterkte en beterschap gewenst!
xxx Margreet
marijke zei…
Dat is vette pech Nancy! Heel veel beterschap! Je lintjes passen er mooi bij! Groetjes Marijke
Ach, dat is ook wat, wat een pech!! jammer dat je niet mee kunt doen. Heel veel beterschap!! x
Diny zei…
Ach Nancy toch....wat een pechvogel ben je toch!
Een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje....hopelijk heb je niet teveel pijn.
Laat je maar lekker verwennen door je man....en wat een leuk idee de strikjes in de KKT kleurtjes....gaaf!
Groetjes en heel veel beterschap hoor,
Diny
Henriët zei…
Wat een pech! Een ongelukje is zo snel gebeurd.
Je hebt deze keer wel de prijs voor de meest originele inzending verdiend vind ik!
Heel veel beterschap en hopelijk ben je het volgende KKT weer van de partij.
Groetjes van Henriët
Chantal zei…
Heel veel beterschap.
Groetjes, Chantal S
Laurespage zei…
Oesje Nancy, dit is minder goed nieuws.
Word maar gauw weer beter.
Groetjes en het allerbeste.
Laurette
Eri zei…
Oh Nancy, wat lees ik nu! Wat een pech zeg! Ik hoop dat er niets gebroken is, en je snel weer op de been bent! Veel sterkte en beterschap! Je gips is wel helemaal in stijl met de strikken in de juiste kleurencombinatie!
Groetjes, Eri
hahahaha, sorry, ik zou echt niet mogen lachen, maar wat heb je dit creatief opgelost !
ik hoop vooral dat je niet te veel pijn hebt en dat je snel hersteld.
grtjs, martina
Hermien zei…
Wat een pech Nancy, zo zie je maar weer een ongeluk zit in een klein hoekje. Je hebt het ludiek opgelost je deelname aan het kleurenteam.
Beterschap

Groetjes Hermien
Nelleke zei…
O, Nancy wat vervelend dat je nu in het gips zit. En dan vallen net nu alle sneeuw weg is. Super combinatie op je gips. Ik wens je van harte beterschap en hoop dat je gauw weer naar boven kunt. groetjes, Nelleke
Sarah zei…
Lieve Nancy, wat vervelend!
Dat heeft vast pijn gedaan!
Nu maar veel rusten en iets creatiefs zoeken dat je kan doen op je schoot.
Misschien wat kleurwerk of iets haken of veel lezen... Sterkte x
Femminde zei…
Heel veel beterschap!! En super opgelost!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde
Caroline zei…
dit noem ik nog eens creatief bezig zijn en dan ook nog eens denken hoe kan ik er een draai aangeven in deze pijnlijke situatie. Heel goed gedaan. En ook je kerstkaart is top en je idee met de pioenroos was zeker schitterend geworden, die zien we nog wel eens
groetjes en beterschap Caroline
Trudy zei…
Ach wat akelig voor je. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer op de been bent. Wel erg origineel die foto!
Sterkte en liefs, Trudy
Wies zei…
Hè, wat een pech om zo te vallen dat je nu met je been in het gips zit. En ook dat je nu niet naar je hobbykamer kunt. Maar je hebt wel een hele creatieve manier gevonden om toch met de KKT kleuren in beeld te komen.
Sterkte en een goed herstel toegewenst.
Groetjes, Wies
Leni zei…
Ahhhh Nancy , wat een pech , laat je maar lekker verwennen door Johan .........wens je veel sterkte en beterschap en hoop dat je snel dat blok aan je been weer kwijt bent ..........

Liefs Leni

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils