An-Na Swap 4 - Opdracht 3

 We zijn alweer de 8ste van de maand,
dus vandaag zijn Angélique en ik er weer met een swap-post.

Ik vond de opgave voor vandaag best moeilijk,
in het pakketje zaten een pakje leuke figuurtjes,
kadootjes, kransen, pinguin, hertjes, ... en hier moest ik iets van gebruiken op een kaart. 
De meeste zijn heel kleurrijk
maar ik wou toch ook wel het mooie papier gebruiken uit een van de blokken,
voornamelijk zwart/wit en goud.  


Tijdens een chat met Angélique hadden we het er over,
ik mocht van haar gerust andere papiertjes gebruiken...
We hadden het ook over een kaartmodelletje dat we beiden zagen
bij een  FB-live van Petra Meijboom,   
Ik zei dat ik dat nog wel eens wou maken, zij had het voorzien voor de verjaardag van Demi. 
En plots had ik het idee voor mijn swapkaartje... 
 waarom niet dat kaartje maken, het figuurtje zou zo echt de hoofdrol krijgen...
én dat zou best lukken in combinatie met wit/zwart papier...



Ho ho ho, perfect papier voor bij deze olijke kerstman nietwaar...

Je opent de kaart door de cirkel omhoog te schuiven:


Zo ziet de kaart er open uit...


Gebruikte materialen:
DP : Blok Craft Sensations uit het swappakket.
Kerstballen en goudpapier: uit het DécoTime luxeblok  uit het swappakket
Foamkerstman uit het swappakket
Layering Circles: SU

Ik ben benieuwd naar het kaartje van Angélique!
Ga je ook bij haar langs?

Leuk dat je op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Caroline zei…
Wat een mooie oplossing, het is een heel leuk kaartje geworden. leuk met de schuivende kerstman!
Groetjes Caroline
Diny zei…
Prachtige kaart Nancy....zo leuk gedaan met het kerstmanneke!
Groetjes Diny
Irene zei…
Nou dat was een leuk begin van de nieuwe week Nancy, filmpje aandachtig bekeken..precisiewerkje dat jou héél goed is afgegaan met als resultaat een énige kerstkaart!
XxIrene
Eri zei…
Jij hebt een prachtige kaart gemaakt van dit leuke model. De kerstman komt er super op uit op het zwarte hohoho papier!
Groetjes, Eri
Super mooie kaart en de kerstman springt er echt uit! Dit model staat nog op mijn to-do lijstje.
groetjes, Caroline
Laurespage zei…
Nancy, ik vind het prachtig ! En heel leuk met de kerstman.
Groetjes, laurette
karin zei…
Leuke kaartvorm. Ik heb net het filmpje bekeken hoe je die hebt gemaakt. Bedankt ervoor.
groetjes,
Karin
Valerija zei…
Amazing & beautiful card. Your work is gorgeous.
Valerija xx
Trijntje zei…
Wat een enige schuifkaart heb je gemaakt Nancy. Groeten Trijntje
Margo zei…
Wat een supertof modelletje zeg, heel erg mooie kaart.
Groetjes
Margo
Marjan zei…
Bij jou ook al zo'n toffe kaart, wat leuk dat de schuif de kaart opent!
Rosina zei…
Een heel mooi kaartje heb ook jij gemaakt met het swappakketje van Angelique Nancy...en zeker het modelletje met dat leuke kerstmannetje is super gaaf gemaakt, dit modelletje staat ook nog op mijn to doo lijstje
winterse groetjes
Rosina
Nicolette zei…
Je hebt er een leuke kaart van gemaakt. Leuk model.
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Dat heb je echt goed opgelost, dit past perfect bij elkaar. Mooi hoe de kerstman de hoofdrol speelt. Het model is echt superleuk, ik zal de mijne volgende week laten zien.
lieve groetjes Angelique
Enny zei…
Oh wat een prachtige kaart en een supertof idee met die kerstman die omhoog schuift ! En het papier past er perfect bij ! Groetjes, Enny
GerJanne zei…
Dat modelletje zag ik inderdaad pas geleden en erg leuk! Goed idee om het meteen uit te proberen. EN het is je goed gelukt! Ontzettend leuke kaart.
Renate zei…
Super leuk kaartje!!! Het modelletje vind ik heel gaaf, die heb ik op mijn to-do lijst gezet.
Leuk hoe je de kerstman in het middelpunt van je kaart staat.
Ik ga zo ook even bij Angelique kijken.

-xies- Renate.
Nynke zei…
Ooh, wat een leuk model! Die kende ik nog helemaal niet. De kerstman springt er zo mooi uit, tegen de donkere achtergrond. Heel tof gedaan!
Groetnis, Nynke
Freubelmina zei…
Wat een mooie uitdaging hadden jullie Nancy, ziet er toppie uit,
Lieve groetjes xx
Een heel leuk model schuifkaart en inderdaad past alles perfect bij elkaar Nancy. Geslaagd in de opdracht :)
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Oh joh, wat een leuk model is dit!
Dit soort papier vind ik altijd erg lastig, maar in combinatie met deze leuke kerstman is het echt zoals het zou moeten zijn.
Je hebt het heel leuk gemaakt.
Marfien zei…
leuke kaart, weer eens iets anders, grappig model
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart !!!
Zo'n gaaf modelletje heb je gemaakt, is weer eens iets heel anders.
Fijne dag,
Hetty

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils