Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/06 Wintergroetjes

 Zoals elke donderdag ...
kerstkaartjesdonderdag...

Bij 52 weeks to Christmas proberen we jullie te inspireren, motiveren, ...
om het jaar rond,
nu en dan of wekelijks
een kerstkaartje te maken. 
Zo leuk telkens om al die variatie in modellen, kleuren en stijlen te zien!

Deze week laten Ingrid en Rosina hun kaartjes zien 
en... je vindt er natuurlijk de uitslag van de challenge: kerstbal(len) op je kaart...
Wat waren er héérlijk veel deelnemers,
we konden zoveel soorten kerstballen bewonderen, echt tof,
dankjewel voor jullie deelname aan de challenge,
waarvoor ik het thema mocht kiezen.
Ik laat je nog even in spanning voor de uitslag,
eerst mijn kaartje van de week...


Ik maakte de kaart met toffe stempels en stansjes die ik van mijn blogvriendinnetje kreeg.
Die heb ik vorig weekend gezellig met potlood gekleurd 
en er dan een leuk winters tafereeltje mee gemaakt,
met ons winterse weer moest dat toch wel ook het thema zijn voor mijn kaartje...

En dan de beloofde uitslag van de kerstballenchallenge:
1. Petra (19)
2. Nynke (16)
3. Nancy (15)
Proficiat dames, 
maar eigenlijk proficiat aan alle 52 deelnemers!
symbolisch aantal hé, ook op gelet?

Dit pakketje gaat binnenkort op de post, richting Petra...


Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief en leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo
CHCC: # 528 - Cute
Christmas Kickstart: # 47 - Slimline card
CCAYA: D - dancing penguin...

Reacties

Wat een super leuk en vrolijk kerstkaartje Nancy , fijne dag.
Wat een schattig kaartje!
Hetty P. zei…
Wat een leukerd !!!
Echt helemaal sneeuwpret op jouw kaart.
Fijne dag,
Hetty
Margo zei…
Wat een superschattige kerstkaart is dit Nancy
Groetjes
Margo
Prachtig kaartje, heel leuk de stempeltjes! Liefs Linda
Tante Kaat zei…
Zalige kaart en zeker nu er nog sneeuw ligt, krijg ik helemaal zin om te gaan sleeën.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog
Rosina zei…
een super mooi en gezellig kerstkaartje Nancy, wat een plezier hebben die diertjes in de sneeuw.. mooi ingekleurd die leuke stempeltjes
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Eri zei…
Oh, wat een sneeuwpret op deze leuke kaart!
Groetjes, Eri
wat een mooie slimline kaart met de schattige stempeltjes
groetjes ellen
Monique zei…
Wat een prachtige kaart Nancy. Het past zo goed nu er zoveel sneeuw ligt en iedereen de slee weer van zolder heeft gehaald.
Op de een of andere manier ben ik je kwijt geraakt uit mijn te volgen blogs. En iedere keer dacht ik, ah daar is Nancy. Maar dat was de Nancy die 3e is geworden. Maar kort gezegd, ik ben je volger weer geworden.
Fijne dag, Monique
Wat een gezellig kaart, ze hebben heerlijk sneeuwpret, net zoals in de "normale"wereld!!!
Liefs Annemarie en Merit
Caroline zei…
Wat een gezellig kaartje Nancy! Bij mij tegenover is een soort berg en hier glijden de kinderen ook de berg af, zo leuk gezicht!
Groetjes Caroline
Diny zei…
Wat een prachtuig kaartje Nancy....het is net of het bij ons buiten is gemaakt!
Een prima keuze van dit kaartje in deze witte wereld!
Groetjes Diny
Trudy zei…
Wat een leuke en gezellige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Trudy
Enny zei…
Oh, wat een mooie kaart, leuk met al die figuurtjes ! Groetjes, Enny
Super leuke kaart en die past precies bij het huidige weer!
groetjes, Caroline
Een heel vrolijk en gezellig winters tafereeltje op je mooie kaart Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Wat een leuke stempeltjes met stansjes.
Je maakte een heel erg leuk wineters tafereeltje, past goed bij de tijd van nu.
Mooi gekleurd ook, ik ben daar altijd een beetje jaloers op, ik kan het nooit zo goed, dat kleuren. Gisteren nog weer een afdrukje weggegooid, echt niet mooi.
Symbolisch aantal?? Heb er niet op gelet, ga nu even kijken.
Marijke zei…
Wat een gezellig tafereeltje op je kaart! Helemaal van nu! Heerlijk! En inderdaad veel deelnemers aan de uitdaging! Heel leuk zoveel mededingers! Groetjes en een fijne dag, Marijke.
Dotty Jo zei…
What a sweet little scene you've created! Thanks for joining Arlene and me at Christmas Kickstart, Jo x
Marfien zei…
echt een kaart voor vandaag, zoveel sneeuwpret buiten, tof!
marian zei…
Wat een gezellige winterse kerstkaart heb je gemaakt, heel leuk met die diertjes.
Groetjes van Marian.
Laurespage zei…
Wat een dolle pret op jouw kaart ! En fijne sneeuwkristallen.
Groetjes, laurette
Annerieke zei…
Leuke kaart, de diertjes hebben dikke pret op je winterse kaart.
Groetjes, Annerieke
Jantine zei…
Wat een gezellig winters tafereel Nancy. Zo ziet het er ook uit als ik naar buiten kijk, alleen zie ik dan kindjes op de slee ipv diertjes :-)

Groetjes
Jantine
Wies zei…
Wat een sneeuwpret op jouw kaartje. De diertjes genieten er duidelijk van. Mooi met die sneeuwsterren van pareltjes erbij.
Groetjes, Wies
Nicolette zei…
Wat een leuk kaartje. Ze hebben veel sneeuwpret.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Grappig met die kleine figuurtjes ! Dolle pret op je kaartje ! groetjes, Gina
Suzan zei…
Mooi kaartje Nancy! Echt sneeuwpret!
Groetjes Suzan
Arlene zei…
I love your fun scene with all the critters playing and sliding in the snow. It looks like you used some die-cuts too, rather than punches, which is how your post was translated into English.

So glad you joined us at Christmas Kickstart Challenge, Elf- Arlene
Rina zei…
Je heb echt een heel toepasselijk kaartje gemaakt, leuk met die diertjes spelend in de sneeuw.
Groetjes Rina
Angelique zei…
Echt een superleuke kaart en zo'n slimline kaart is heel geschikt om alle figuurtjes tot z'n recht te laten komen.
Super toch dat jullie steeds zoveel deelnemers bij 52 weeks to christmas en bij jouw challenge was het aantal deelnemers wel heel toepasselijk.
lieve groetjes Angelique
GerJanneke zei…
Wat een sneeuwpret op je kaart! Ontzettend leuk gedaan met die sneeuw. Je zou zo mee willen doen.
carla zei…
Een hele leuke kerstkaart.
Mooi gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
!neke zei…
Wat een passende kaart bij deze stralende dag !
Mooi !
Groeten Ineke
Marjolein zei…
Vrolijke kaart zeg! Erg leuk. Groetjes Marjolein
Stacey zei…
Super cute card. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland.

DT Stacey
www.butterflycreations.blog
Trijntje zei…
Wat een plezier op je kaart. Een genot om er naar te kijken. Het is een hele mooie vrolijke kerstkaart kaart geworden. Groeten Trijntje
Epie zei…
Een gaaf kaartje met dit ijspret erop Nancy en een leuke uitdaging met ballen
Vanuit het hoge noorden wens ik je een goed weekend toe !!
Groetjes Epie DT52WTC
Bernadet zei…
Geweldig leuke kaart Nancy!
Colien zei…
Heel leuk kaartje, gezellig tafereeltje!
grtz Colien

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils