Cheerful Sketches # 93 - Laatste reminder

 Op de 21ste zie je bij Cheerful Sketches altijd de laatste reminder
van de maandelijkse schetschallenge. 
Deelnemen kan nog tot 28 februari.

Voor mijn reminderkaartje kreeg ik een mooie digi,
Chibi Fuchsia Fairy.
Ik had de naam niet zo goed bekeken,
en dacht aan lampionplantjes, vandaar de oranje kleur...


Gebruikte materialen:
DP Studio Light PPSl09
Jarig: Craft Emotions
Brad: DécoTime

Alle reminders en informatie vind je hier.
Veel plezier met de challenge!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Daphne zei…
Volgens mij is dat de goeie naam en volgens mij heeft het ook de perfecte kleur, met als hoe ze er in het echt uitzien.
Het plaatje/stempeltje is echt de blikvanger van deze kaart.
Daar vraagt de sketch ik om vind ik, mooi hoor
Caroline zei…
Heel leuk kaartje.
Groetjes Caroline
Wat een mooi kaart hele mooie kleuren en digi.
!neke zei…
Mooi geheel !!!
Ik vind die volle schetsen altijd erg moeilijk !
Wil altijd weer wat weglaten..
groeten Ineke
Marijke zei…
Een mooi kaartje en een leuk plaatje! De kleuren zijn mooi hoor, het lampionnenplantje is mooi van kleur! Groetjes Marijke.
Je hebt de digi heel mooi ingekleurd Nancy en oranje of roze maakt toch niet uit. Het totaalplaatje ziet er geslaagd uit, een mooie kaart met deze sketch.
Lieve groetjes Miranda
Rosina zei…
Ook jij heb een heel mooi voorbeeldkaartje gemaakt voor deze laatste reminder van de challenge Nancy...het leuke stempeltje ook prachtig ingekleurd en het designpapier past daar perfect bij
Ik kom morgen met dit kaartje...
groetjes
Rosina
Margreet zei…
Je fuchsia fairy is in het oranje ook leuk hoor. Het is een mooie kaart geworden.
xxx Margreet
Ellen zei…
Wat een leuke digi! Superlief kaartje dit.
Josje zei…
Wat een leuke kaart is dit
Marfien zei…
Mooi voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt, de kleurtjes zijn weer perfect
Epie zei…
Prachtige voorbeeldkaart in mooie lenteachtige kleutjes Nancy
Mischien krijg ik nog wel inspiratie hierdoor , wie weet ?
Groetjes Epie

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils