Kleurenkaartenteam #2020 /08 : aubergine en donkerzalmroze

 Op deze laatste woensdag van augustus verzamelt Martina weer een heel team rond zich 
om kaartjes te maken met 2 kleuren, evt. aangevuld met wit/zwart. 
 Bij Nellekes aubergine koos GerJanne voor donkerzalmroze.  
Een mooie kleurencombi!

Ik maakte mijn kaartjes pas deze week, op vakantie, 
met malletjes die ik in de Action 'vond'.
Het cardstock had ik thuis al uitgezocht...


Het label is van Elisabeth Craft Design,
de tekststempel van Craft Emotions
Het witte organzalint kleurde ik met mijn inkt (Terracotta Tile, Stampin Up).

Wil je een bezoek brengen bij de andere Kleurenkaartenteamleden,
dan vind je de adressen hier

Het bezoek aan Madurodam is maandag heel goed meegevallen.
Mooi om tussen al die miniatuurgebouwen rond te wandelen!
Alles is heel mooi onderhouden en zo'n prachtige beplanting. 
We herkenden heel wat gebouwen, maar ontdekten ook nog veel nieuwe,
tips voor toekomstige uitjes dus... 

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam, 
lief als je een reactie achterlaat.  Dankjewel!
Ik lees de berichtjes altijd met veel plezier. 

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Caroline zei…
Mooie kaartjes met deze kleuren!
En ja, er zal heel wat nieuws te zien zijn in Marudodam. Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. Beter weer dan vandaag!
Groetjes Caroline
Diny zei…
Twee leuke kaartje in de juiste KKT kleuren Nancy.....heel mooi!
Fijn dat jullie dage Madurodam zo geslaagd was.
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Ze zijn alle 2 erg mooi. Leuk om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Vandaag kan je beter binnen blijven.
Groetjes Nicolette
chantal zei…
Ze zijn beide mooi. Zo een snijmal doet het echt goed in die donkere kleur.
madurodam, als tiener nog geweest, wist zelfs niet dat het bestond.
LIefs Chantal
Ela zei…
Ook prachtige kaarten in deze kleuren! Mooi met die mallen, het wordt dan een silhouette. Vandaag maar een binnen activiteit denk ik, het waait en regent hier. Groetjes Ela
Irene zei…
Leuk die kleine rondjes en de grote stans viel vorige week óók in mijn mandje, die is écht prachtig!
Leuk hè Madurodam, voor ons heeeel lang geleden maar weet het nog goed.
XxIrene
Jantine zei…
Wat een gave kaarten, Nancy. hele mooie stansen vond je in de Action. Ik kom daar momenteel eigenlijk niet...:-) loop dus toch wel iets mis.
Wat leuk dat je naar Madurodam bent geweest. Als kind mocht ik ieder jaar in de zomervakantie een uitstapje kiezen en ik koos altijd Madurodam. Ben er een paar jaar geleden nog eens geweest en vond het nog steeds geweldig!
Leuk dat jullie ook genoten hebben.
Groetjes
Jantine
Je@net zei…
Mooie kaarten met deze kleurencombi, Nancy!
Mooie, elegante kaartjes in de KKT kleuren! Mooi gedaan!!
Sarah zei…
Die snijmallen wil ik ook wel vinden, wat zijn ze mooi! Ook je papier is zo perfect aubergine en donkerzalmroze. Dat vond ik bij mij iets minder.
Madurodam... Daar ben ik als kind 1 keer geweest, dat is wel tof. X
Sarah zei…
En je kaartjes vind ik prachtig!
Wat een leuke kaartjes in deze kleuren Nancy! Groetjes Linda
Mooie strakke uitwerking van de KKT uitdaging!
Gave kaartjes Nancy mooie stansen.
Groetjes, Anita
Margreet zei…
Je hebt toffe stansen gescored en er superleuke kaarten mee gemaakt, Nancy.
Leuk dat je bezoek aan Madurodam goed bevallen is en je weer op tripideetjes heeft gebracht.
xxx Margreet
Colien zei…
Heel mooie kaarten in deze kleurencombinatie, erg geslaagd!
Gezellig een dagje Madurodam...
grtz Colien
Laurespage zei…
Nancy, alle twee heel mooi ! Ik heb gisteren de malletjes net van mijn zus gekregen, ze had ze ook mee gebracht van de Action.
Dus eerstdaags proberen. Jouw kaartjes zijn prachtig geworden met de juiste kleuren. nog een fijne dag.
Laurette
Marijke zei…
Grappig dat je dezelfde stans hebt gebruikt als mijn kaartje! Je kan toch wel veel dingen doen met dit soort stansen, ik vind hem mooi! En de eerste is ook een leuke! Een leuk idee zo op een rijtje!En Madurodam is ook leuk om naar toe te gaan, we zijn toevallig vorig jaar nog geweest met de kleindochter. Blijft leuk! Groetjes Marijke.
Nelleke zei…
Ja Nancy, ze zijn leuk! Mooie stansjes, ik zag ze ook bij GerJanne en jij hebt ze alle drie naast elkaar gebruikt. Dat is ook weer een leuk idee. En een beetje wit erbij hou ik ook wel van, dan breekt het iets. Groetjes, Nelleke
!neke zei…
Mooie kaart Nancy ! Die standjes zijn hier zeer geschikt voor !
Heb ze ook gekocht!
Groeten Ineke
Josje zei…
Hele mooie kaarten hoor
Femminde zei…
Wat een mooie kaartjes Nancy!! Zo komen de mallen helemaal tot zijn recht.
Fijn dat het zo leuk was in Madurodam.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Henriët zei…
Wat een mooie kaarten! Heel mooi met deze stansjes en de gevraagde kleurencombinatie.
Jaren geleden dat ik in Madurodam ben geweest. Over een paar jaar maar eens heen met onze nichtjes.
Groetjes van Henriët
Marfien zei…
Weer twee toffe kaartjes Nancy, leuke stansen heb je aangeschaft, kun je veel mee combineren . . .
GerJanne zei…
Oh Nancy, perfect!! Wat goed dat je die kleur vond! En grappig dat we allebei dezelfde bloem gebruikt hebben van Action!
Mooie stansjes zijn het.
Leuk, je andere kaart ook! Ja Madurodam is tof!
Nancy zei…
Hey Nancy,

Leuk setje maakte je! Kaartjesmaken op vakantie... Tof als je jouw hobby kan mee nemen, deed ik ooit ook toen we naar zee gingen. En het was toen de hele week slecht weer, heb ik toen super veel geknutseld met de kinderen... (is ondertussen al wel 13 jaar geleden)

Liefs,
Nancy
hoi Nancy,
gisteren verliep onverwachts een beetje anders, daarom ben ik er pas vandaag... :0
Een hele leuke kaart heb je gemaakt, die mallen zijn inderdaad wel top ! Je zou eigenlijk elke dag naar de Action moeten om het allemaal te kunnen volgen... hahahaha !
Geslaagde kaartjes werden het zo
fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
nog een fijne dag,
grtjs, martina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils