Creative Sketchy Girls : # 51 - Vlinders

20 augustus,
bij het challengeblog Creative Sketchy Girls
start vandaag weer een nieuwe challenge.
Zoals je weet is het recept bij Creative Sketchy Girls 
de ene maand een schets, de andere maand een thema.

Na de schets van vorige maand 
dagen we je deze maand uit om een mooie VLINDERkaart te maken.
Dit lijkt me helemaal niet zo moeilijk!


Ik maakte een verjaardagskaartje waar heel wat vlindertjes op staan,
in het dessinpapier, gestanste, parelvlindertjes...

Gebruikte materialen:
Jenine's Mindful Art - Sudio Light:
Dessinpapier: PPJMA04
Basismal: stencilJMA07
Vlinders: StencilJMA05
Andere: 
Label: Marianne Design
Tekststempel: Leane Creatief
Parelvlinders: Marianne Design
Roze Cardstock: SU
Bloemen: Doe@ding en eigen voorraad

In een FB-live van Jenine zag ik hoe zij de mal 2 x uitstanste 
en door ze op mekaar te kleven een soort pocket maakte.
Ik heb hierin een label in cardstock gestopt
met een leuke tekststempel op (Darkroom Door).


Een detail van de bloemen
en hier zie je ook beter de 2 lagen van de kaart:


Ik ben benieuwd naar jouw vlinderkaartje,
veel plezier met de challenge!

Was je op zoek naar mijn donderdagse kerstkaartje, dan vind je dat hier.

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve  groetjes

Nancy

 
Challenges en zo:
Double D Challenges:  Butterflies

Reacties

Caroline zei…
Wow Nancy, wat een prachtige kaart!
Groetjes Caroline
Wat een mooie sierlijke stans heb je voor je fleurige kaart gebruikt Nancy. Prachtig wat een plaatje.
Lieve groetjes Miranda
Maia zei…
Wow echt een pracht van een kaart Nancy! Mooi idee om er zo een pocket van te maken en het rond model is prachtig!
Lang geleden dat ik op de blogs was maar het blijft leuk.
Groetjes Maia
Margreet zei…
Wat een prachtige, superromantische kaart, Nancy!
xxx Margreet
Je@net zei…
Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Nancy!
Marfien zei…
Schitterend!!!! een heel tof kaartje Nancy
Rina zei…
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze opdracht. Alles klopt op je kaart.
Groetjes Rina
!neke zei…
Prachtige kaart!
Groeten Ineke
GerJanne zei…
Heel gaaf, dat verstopte label. Vind ik altijd leuk! En die stans is prachtig, waar hij op rust zeg maar...
Trijntje zei…
Prachtige kaart. Echt een dameskaart. Groeten Trijntje
Wat een prachtig kunstwerkje is het geworden, ziet er heel delicaat uit, zo chique! Groetjes Linda
Marja zei…
Prachtig kaart Nancy!
OOk nog bedankt voor de leuke verjaardagskaart.
Groetjes Marja.
Nicolette zei…
Een prachtige kaart Nancy, mijn kaart staat er inmiddels al bij.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils