Cheerful Sketches Challenge : augustus

Op de eerste augustus start bij Cheerful Sketches weer een nieuwe challenge.
Ik maakte mijn kaartje tijdens onze vakantie in Zuid-Holland,
het blogbericht was nog niet volledig getypt.
Deze week was ik ziek, ik heb enorm veel geslapen en tussendoor gerust...
Gisteren heb ik voor het eerst weer wat huishoudelijke werkjes gedaan,
en vanmorgen gemerkt dat we al de 2de augustus zijn...
Dus... met een dagje vertraging mijn berichtje voor de nieuwe challenge...

Ine zorgde voor een mooie schets,
en ik mocht een digi van Stampers Delights inkleuren voor mijn kaartje.


Gebruikte materialen:
ingekleurd met potloden van DécoTime
DP: First Edition Paper
Hoera: Leane Creatief
tekstbanner: Marianne Design CS1059
Cirkel: CreaLies
Sequins: Sostrene Grene





Doe je ook mee?
Alle informatie over de challenge vind je hier.
De schets:

Deelnemen kan tot 28 augustus om 18 u.
Veel plezier met de challenge!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Freubelmina zei…
Ik hoop dat je herstel nu doorzet Nancy! Je maakte een schitterende inspiratiekaart voor de nieuwe challenge.
Een fijne zondag en lieve freubelgroetjes xx
Rina zei…
Heel veel beterschap gewenst en hopelijk gaat het snel weer beter met je.
Je kaart is prachtig, zo mooi hoe je die Digi hebt ingekleurd en zo goed gecombineerd met het DP.
Groetjes Rina
Mieke zei…
Wat een pracht van een kaart! En zo mooi ingekleurd.
Snelle beterschap!
Marijke zei…
Ik hoop dat het weer wat beter met je gaat? Niet leuk om met deze mooie temperaturen ziek te zijn! Beterschap maar! Je kaartje is mooi geworden. De sketch is ook een mooie, ga me er zeker aan wagen. Een fijne dag en groetjes Marijke.
Trijntje zei…
Leuke kaart volgens de schets heb je gemaakt.mooie digi. Veel beterschap. Groeten Trijntje
Je@net zei…
Erg mooie kaart in de die zachte kleurtjes, Nancy.
En beterschap, hopelijk snel weer de oude!
Margreet zei…
Wat een prachtig kaartje heb je met 'onze' schets gemaakt, Nancy.
Dat klinkt als een nare week. Hopen dat het herstel snel gaat en je binnenkort weer de oude bent. Beterschap!
xxx Margreet
Hopelijk voel je je weer helemaal beter Nancy? Niks aan hé ziek zijn..Je kaart ter inspiratie voor de challenge is mooi geworden. Lieve kleurtjes en leuk afdrukje. Pas maar goed op jezelf want je weerstand is nu even wat minder natuurlijk, goed herstellen hoor.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
He wat balen dat je zeik werd. Ik hoop dat je weer snel helemaal de oude bent.
Je kaart is super en ik denk dat ik wel weer mee kan doen. Veel te leuk elke keer.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils