An-Na Swap 2 opdracht 3


Vandaag zijn Angélique en ik er met de 3de en laatste opdracht van ons 2de swappakketje.
Opdracht:  Anything goes...
met iets uit het prachtige pakketje natuurlijk...


Ik schreef al dat ik in Zuid-Holland stempels in de bus vond die ik voordelig had kunnen kopen. 
Daar zat o.a. ook een hele leuke maritieme stempel tussen,
die vond ik hier ook wel bij passen...

In mijn reis-knutselspullen zitten meestal ook wel een paar mallen van Studio Light, 
heel handig als basis voor een kaartje.
Deze kleuren van het houtnerfpapier vind ik prachtig,
dat moest er zeker op!
Voor de binnenkant was de keuze voor zand en blauw snel gemaakt.



De grote nieuwe stempel van Impression Obsession (H2174) paste perfect aan de binnenkant,
links de mooie schelp uit het swappakketje.
Ook de plakparels komen uit het pakketje.
De tekststempels zijn van Craft Emotions (links) en Aall & Create (#7 - rechts).
De stempel vooraan is van Marianne Design

Echt leuk om eens te werken met een pakketje dat je niet zelf koos,
al had Angélique wel mijn favoriete thema gekozen natuurlijk!

Benieuwd naar het pakketje dat ik voor september-november uitkoos
en onze kaartjes?  
Kom dan op 8 september, oktober en november weer op blogbezoek
 bij Angélique en mij...    ;-)

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
vergeet je ook niet bij Angélique langs te gaan?
Lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!
Dankjewel!


Crealieve groetjes

Nancy



Reacties

Ela zei…
Ook een heel leuk kaartje met de spulletjes uit het pakket. Daar kun je heel veel kaartjes mee maken. Zelf heb ik nog maar weinig strandkaartjes gemaakt dit jaar. Misschien een goed moment de komende hete dagen. Groetjes Ela
Sarah zei…
Mooi Nancy. Heel leuke sfeer op je kaartjes. X
Josje zei…
Leuke kaart heb je gemaakt hoor
Marfien zei…
Een wel heel zomers kaartje, de stempels komen goed tot hun recht, de combinatie van deze papiertjes is het helemaal, maar dat had Angelique natuurlijk al gezien toen ze het pakketje samenstelde :-)
Freubelmina zei…
Heel leuk gemaakt Nancy, past perfect bij het weer.
Fijn weekend xxx
Scraptastisch zei…
Ik kom net bij Angelique vandaan en jullie hebben 2 totaal verschillende kaartjes gemaakt! Gezellig Nancy zo samen swappen! Heel mooi gedaan met de spulletjes!
xx Gerie
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy! Gezellig dat jullie dit samen doen!
Groetjes Suzan
karin zei…
Mooi maritiem kaartje Nancy. Volgens mij ken ik dat DP, heb ik ook ergens tussen mijn spullen.
groetjes,
Karin
Margreet zei…
Ook jij hebt een prachtig kaartje met het pakketje gemaakt, Nancy. Ik vind die kleur houtnerf ook zo mooi. Maar volgens mij kijk je daar niet van op, aangezien we ook hetzelfde blogjasje hebben.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Nicolette zei…
Een erg mooie kaart. De kleuren zijn ookzo mooi.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt met het pakket. Die mallen zijn zo gaaf. Ik heb er 2 en vergeet ze nog al eens. Het thema past mooi ook bij de zomer! Nu even naar Angelique!
Wat een gaaf pakket en wat maakte je er weer een leuk kaartje mee. Geinig om te zien hoe jullie beiden met het zelfde pakket totaal verschillende dingen maken en beiden uniek en mooi 🤩 groetjes Petra
Angelique zei…
Dit is helemaal erg, ik zie nu net dat ik jouw blog nog niet bezocht heb voor onze swap. Het is goed dat m'n hoofd vast zit want anders....
Wat een gave stempel gebruikte je voor op je mooie strandkaart.
En na het zomerthema gaan we naar het herfstthema, al zin om mee aan de slag te gaan.
lieve groetjes Angelique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils