Veel geluk

De beste vriendin van mijn schoonzus is onlangs gescheiden, de gezinswoning is verkocht en nu gaat ze dus alleen wonen.  Of ik een kaartje voor haar kon maken...

Ik had iets in mijn hoofd, het drieluik van Studio Light (doet me wat aan een kamerscherm denken), leek me een goeie basis.
Het trapje van Marleen van MD lag al een tijdje te wachten om uit de verpakking te komen, en oef, het paste er net op. 
Dan had ik ook de doos uit de sinterklaasserie voor ogen, maar die was véél te groot, die heb ik dan maar tot een aanvaardbaar formaat bijgeknipt... In de doos gestempelde en uitgeknipte wandelschoenen want mijn schoonzus en haar vriendin gaan regelmatig samen flink wandelen.


Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
Trapladder:
Plantjes:
Doos (bijgeknipt)
Veel geluk:
Tekststempels dromen:
Tekststempel genietjes:
Andere: 
Drieluik: Studio Light n° 170
DP Studio Light: PPJMA01

Schoenenstempel: De Stempelwinkel (Deventer)
Brads: DécoTime

1 november vandaag, Allerheiligen.

Bij ons (België) een vrije dag.  Straks ga ik naar Wevelgem, waar ik geboren en opgegroeid ben.  Samen met mijn pa en het gezin van mijn broer gaan we naar het kerkhof, een bloemetje brengen naar het graf van mijn moeder.  Daarna samen eten maken en eten bij mijn pa.  In de namiddag vertrekken wij 2 dan voor een weekendje naar Zuid-Holland.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!
Dankjewel.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Wat een mooi drieluik, Nancy. En je hebt alles wat bij die vrouw hoort mooi verwerkt.
Fijne dag vandaag en geniet van je weekendje Zuid-Holland.
xxx Margreet
Je@net zei…
Erg mooie kaart, Nancy!
En ook hier staan vandaag bezoekjes aan de kerkhoven op de planning. Toch even een dag om extra bij ze stil te staan.
Sarah zei…
Prachtig hoe je alles verwerkte. Bij mij moet het rekje uit nog uit de verpakking....
Mooi je bloemstuk.
Sterkte vandaag x
Ellen zei…
Wat een leuk drieluik! Het trapje is zo gaaf en de verhuisdoos natuurlijk zeer toepasselijk. Wat mooi dat je vandaag met je familie naar het graf van je moeder gaat. Waardevolle traditie. En wat een prachtig boeket nemen jullie voor haar mee.
Eri zei…
Leuk drieluikje om de dame haar nieuwe leven en huisje wat op te vrolijken. De doos heb je mooi aangepast.
Mooi bloemstuk ga je naar je Moeder brengen. Nog een fijn weekend toegewenst.
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Mooi drie luik.
Leuk dat trapje.
Fijne dag vandaag, en een leuk weekend samen.
Geniet ervan.
Groetjes Elle-jeanne
Josje zei…
je hebt een leuke kaart voor haar gemaakt
Gina zei…
Mooie drieluik. Mooie kleuren en passende teksten erbij gekozen ! Geniet van je lange weekend! Groetjes, Gina
karin zei…
Een mooi kaartje Nancy.
Veel sterkte vandaag, het verlies blijf je voelen ook al is het jaren geleden.
groetjes,
Karin
Enny zei…
Een heel mooi drieluik Nancy, en passende teksten voor die dame ! Ja, een trieste dag vandaag, mijn moeder is al 33 jaar geleden gestorven....
Veel sterkte vandaag, en een fijn weekend. Groetjes, Enny
Ans Gilbert zei…
Wat een prachtig drieluik heb je gemaakt, daar is ze vast heel blij mee. Hier was dat vroeger ook een vrije dag. Fijn weekend in Nederland
Ansx
Margo zei…
Wat een prachtige kaart, dat zal ze zeker wel waarderen ! Dikke knuf voor vandaag en geniet van jullie weekend x
karien zei…
Wat een mooie drieluik heb je gemaakt
Groetjes Karien
GerJanne zei…
Wat heb je er goed over nagedacht, over deze kaart! Hij is prachtig. Die doos is een enig detail.
En het drieluik is een mooi model.
Allerheiligen is hier geen vrije dag. Mooi om zo samen met familie te zijn en te gedenken.
Fijn weekend in Zuid-Holland!
Nicolette zei…
Mooi drieluik. Leuk met het trappetje er op. En het blog stuk voor je moeder is erg mooi.
Fijn weekend, ,leuk dat je weer in de "buurt" bent.
Groetjes Nicolette
Nicolette zei…
Moet natuurlijk bloemstuk zijn.
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy !
Hetty P. zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
De stempels passen ook zo mooi bij het kaartje.
Heel veel plezier nog in jullie huisje.
Groetjes Hetty
Mieke zei…
Hele mooie kaart heb je gemaakt! ♥
Rina zei…
Ik loop even achter met mijn reacties maar je kaartjes van afgelopen weken zijn prachtig. Dit kaartje heeft leuke details en mooie kleuren. Je laatste kerstkaartje is ook een juweeltje om naar te kijken. Ik zag dat je ook weer in de prijzen bent gevallen met je herfstkaartje. Dat blijft leuk hé.
Groetjes Rina
Daphne zei…
Zo'n lief kaartje geeft steun.
Je hebt er echt iets moois van gemaakt.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils