If kisses were snowflakes...

Toch tijd gevonden om een kaartje te maken voor de liftchallenge.
Ik vond het idee wel leuk: een streepjesachtergrond maken met inkt of verf,
daarop dan een afbeelding in dezelfde kleurtinten.


Ik maakte een papieren stencil met een Chinese stans,
maakte die vast op mijn kaartpapier en sponste de strepen
met 3 kleuren memento-inkt (Nautical Blue, Teal Zeal en Sand).
De mooie tekst stempelde ik met de donkerste kleur,
de sneeuwvlokken (Craft Sensations) met de drie kleuren.
Het geheel heb ik gemat op een dubbele kraftkaart.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:

Reacties

Margo zei…
Wat een mooi effect ! Heel leuke kaart en heerlijk dat je een knutselmomentje vond !
Groetjes
Margo
Margreet zei…
Wat een supermooi effect, Nancy. Toffe kaart!
xxx Margreet
karin zei…
Mooi die streepjes en de stempels erop in dezelfde kleuren.
groetjes,
Karin
Enny zei…
Een heel mooie kaart Nancy, tof gedaan met die strepen ! Groetjes, Enny
Daphne zei…
Dit is nou geworden zeg.
De kleurencombinatie vind ik echt verrassend en héél erg mooi.
De sneeuwvlokken zijn ook goed gelukt.
De quote is vooral erg lief.
En moe kerstkaart (of winterkaart) voor iemand die je heel erg lief vindt
Daphne zei…
Ik bedoel natuurlijk "een mooie" ipv een moe
Marjan zei…
Zeker heel erg geslaagd, Nancy! Mooi kaartje, mooie tinten en erg leuk als kerstkaart. Fijn dat je meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel!
Danielle zei…
Wat grappig, we kozen voor hetzelfde thema voor de liftchallenge. Ik hield het bij blauw, jij hebt het mooi gecombineerd met zandkleur. Mooie kaart!
Je@net zei…
Mooie winterse kaart met al die sneeuwvlokken, Nancy!
Elle-Jeanne zei…
Leuke achtergrond, mooi gedaan.
Het is een prachtige kerstkaart geworden.
Groetjes Elle-jeanne
Een mooie uitwerking van de liftchallenge Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Caroline zei…
Heel mooi gemaakt Nancy!
Groetjes CAorline
Ans Gilbert zei…
Mooie kleuren en tekst, leuke uitwerking van de lift challenge,
Ansx
karien zei…
Leuke kaart
Groetjes Karien
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Mariken zei…
Leuk kaartje, ik hou van strepen. Altijd mooi!
Groetjes!đź’–

Wat is dat toch weer een verassing een eigen gemaakte achtergrond , heel erg mooi geworden ,leuke combinatie bij elkaar.
groetjes Marjan.
Valerija zei…
Great job as always! Love your card.
Valerija xx
Gina zei…
Leuk die kleurschakeringen ! Groetjes, Gina
Cornelie zei…
Tof vind ik je kaart. Mooie kleurkeuze en wat een prachtige stempels die sneeuwsterren!!
Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Ellen zei…
Supermooi kaartje is het geworden met gave kleuren...top!
Groetjes Ellen
Deze is heel gaaf geworden Nancy.. De achtergrond is heel mooi geworden en ook de tekst is echt geweldig. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.
Monique zei…
Hij is prachtig Nancy en past ook perfect bij onze challenge!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils