Kleurenkaartenteam : # 2019/11

Op deze laatste woensdag van november kleurt blogland in Nederland en België
deze keer olijfgroen en,roze,
de nieuwe kleur voor het Kleurenkaartenteam, gekozen door Margo.
Een mooie kleurencombinatie,
die zal vast zorgen voor wat 'zomer' in deze donkere dagen...


De stempelset Painted Harvest  van SU stond al lang op mijn verlanglijstje,
onlangs was die met een mooie korting te koop,
en zondagavond na het ziekenhuisbezoek ben ik aan het stempelen gegaan,
waarom er eens geen roze bloemen van maken?

Gebruikte materialen: alles SU
Bloemen en blaadjes: Painted Harvest
Tekststempel: Bunch of Blossoms
Kruisjessteekjes: Needle & Thread
Inkt: Blushing Bride, Crumb Cake, Old Olive,
Pear Pizzazz en Rococo Rose
Tailored Tag Punch
Cardstock: Old Olive en Rococo Rose
en een restje kraft
 Dit was de inspiratiefoto:


Benieuwd naar de andere olijfgroene-roze kaartjes?
Alle deelnemers vind je hier.

Fijn dat je op blogvisite kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Ik doe zeker mijn KKT-blogrondje,
maar kan niet beloven dat dit allemaal vandaag of morgen lukt.

Morgen ben ik er weer,
dan zijn we er bij 52 Weeks to Christmas
met een nieuwe challenge!
Tot dan?


Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Prachtige kaart Nancy met prachtige herfstbloemen, heel mooi! Groetjes Linda
Je@net zei…
Wat een mooie kaart met deze kleurencombinatie, Nancy!
Jantine zei…
Wat een leuk idee om de zonnebloemen in roze te stempelen! Ze worden dan ook heel mooi!
Mooie kaart!
Groetjes
Jantine
Prachtige kaart Nancy, deze stempelset staat eigenlijk ook nog steeds op mijn lijstje...zo gaaf.
ze zijn super in het roze, en zelf vind ik blauw ook mooi (korenbloemen)....
beetje vrolijkheid inderdaad in deze donkere dagen...
liefs Annemarie en Merit
Colien zei…
Heel gaaf effect om deze bloemen in roze te stempelen, tof!
grtz Colien
chantal zei…
Prachtig hoe je dat roze zo dromerig in de zonnebloemen laat uitkomen.
Je kaart is echt super
liefs Chantal
Gaaf je kaart mooie bloem, ik begrijp goed dat hij op je verlanglijstje stond.
Groetjes, Anita
Sarah zei…
Wauw Nancy. Zo knap! Prachtig effect!
Monique zei…
Prachtig gedaan Nancy!
Lieve groetjes, Monique
gerrie zei…

Schitterende kaart Nancy en echt rose en olijfgroen, duidelijk te zien. Ik zag veel variaties wat groen betreft, maar deze kleur is echt mosgroen. Die stempel is gaaf hé, prachtig verwerkt heb je het.
Lieve groetjes, Gerrie.
carla zei…
Die kaart ziet er perfect uit.
De bloemen zijn echt wel heel mooi en de kleur past er prachtig bij.
Groetjes,
Carla
Femminde zei…
Wat een toffe kaart Nancy!! En wat is deze stempelset er super voor. Gaaf gedaan.
Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
Groeten van Femminde
mooi gestempelde kaart Nancy, gaaf gedaan, vandaag voor jou ook een keer een perfect dagje to be happy? sterkte met je schoonfamilie, groetjes Petra
Margreet zei…
Wat een schitterend stempelwerk Nancy!
xxx Margreet
karin zei…
Schitterend mooi kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
Nicolette zei…
Ik vind hem prachtig. Ik hou van deze kleuren.
Groetjes Nicolette
Een heel mooi kaartje Nancy! Ik gebruik deze set eigenlijk altijd met herfstkleuren, maar dat hoeft helemaal niet.. Mooi gedaan! x Yvonne
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje en wat een mooie bloemen! Ik ben gek op roze bloemen!Groetjes Marijke.
Margo zei…
Wat een prachtige kaart ! Ik vind dat altijd zo mooi die layered stempels ! Het is een werkje maar het resultaat is echt prachtig !
Groetjes
Margo
Ik kan begrijpen dat je deze stempelset graag wilde Nancy, hij is erg mooi. Mooie kleuren roze heb je gebruikt vor deze mooie fleurige kaart.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
wat een gave kaart! Prachtig van kleur! Stempelen is altijd leuk om te doen. En de bloemen zijn echt geweldig! Snap wel dat je deze set met korting niet kon laten liggen....
!neke zei…
Prachtige kaart!
Nancy zei…
Hey Nancy,

Voila, werkdag zit er op en ik moest niet naar de kliniek vandaag (van-mama-verbod-gekregen ;o)!) dus heb ik me een tas thee gemaakt en ga het volgende uur mijn rondje bloggen...

We zitten met een nieuw clubje... Vanaf nu is het officieel het Kleurenkaarten-bloementeam! Haha!! Tot u spreekt één van de schuldigen...
Jouw kaart is trouwens ook heel mooi geworden!!

Liefs,
Nancy
Ans S. zei…
Wat een super mooie kaart in de KKT kleuren.

Groetjes Ans
Deze herfstbloemen kunnen inderdaad prima in roze, het is inderdaad een prachtige set. Heel erg mooi geworden Nancy!!
Marfien zei…
Wat is het mooi in deze kleuren, deze stempelset gebruik in veel te weinig, dank voor dit voorbeeld
Rosina zei…
Heel mooi dit bloemenkaartje Nancy...met prachtig stempelwerk erop...SUPER!!!

groetjes Rosina
een hele leuke is het in ieder geval weer geworden ! mooi gedaan, tof resultaat
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x
Dat ziet er mooi uit Nancy, zo zijn de bloemen weer eens anders.. Leuke set. Groetjes, Ingrid.
Creatiels zei…
Hele mooie bloemenkaarten is het geworden. Begrijpelijk dat je deze stempel in je bezit wou.
Ik vond het fijn om je nog eens te zien, zo onverwacht, 't was leuk.
Groetjes
Els
Caroline zei…
wat een leuke kaart ook in deze kleuren zijn de bloemen te gek, groetjes Caroline
Trijntje zei…
Wat een prachtige kaart Nancy. Superleuk zijn de bloemen. De kleuren combi vind ik erg mooi. Groeten Trijntje
Nelleke zei…
Wat is dit een mooie stempelset zeg en wat een mooi resultaat geeft dit. Ik zag net ook jou kerstkaart, wat is die kerststal toch prachtig en speels met de diertjes er op. Groetjes, Nelleke
Lisa Lynn zei…
Beautiful stamping.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils