It's your day

Vandaag is GerJanne jarig.
Daar hoort een kaartje bij natuurlijk!
Deze verjaardagskaart maakte ik met het oktoberpatroon van Be Challenged,
een leuke facebookgroep die helaas eind dit jaar stopt.

Het basismodel is eigenlijk heel eenvoudig,
het moeilijkste vind ik dan hoe ik zo'n grote kaart moet gaan decoreren. 
Omdat ik gek ben op deze bundel papier van Stampin' Up
heb ik dat er alvast bijgenomen
en dan met van alles gecombineerd.

Dit is de kaart:


De 'binnenkant' van de kaart
met het cirkelvorming label er naast:

Gebruikte materialen:
Cardstock: Rococo Rose - SU
DSP: Woven Threads - SU
Doily: Craft Unlimited - Avec (4953090)
Happy Flowers: Elisabeth Craft Design 1325
Chrysanthemum: Creative Expressions CED 1472
Floral Delight: Noor 6002/1114
It's your day: Happiness Surrounds - SU
Wishing you...: Forever Lovely- SU
Vlinderpons: SU
Inkt: Terracotta Tile
Parelvlinder: Marianne DesignCA3116
Brad: Wibra
Kanten bloem: Action 
Kanten lint: China


Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die met veel plezier
ook al ontbreekt het me momenteel aan tijd en energie
om zelf veel blogrondjes te doen...


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Tina Z. zei…
So beautiful and special fold.
Hugs xx
Je@net zei…
Mooi geworden, Nancy en wat een leuk modelletje!
Colinda zei…
Leuk modell en mooi gedecoreerd!
Fijne dag,
Colinda
Wat een prachtig kaartje Nancy! Wat een leuk modelletje! Groetjes Linda
Gina zei…
Mooie kaart voor GerJanne ! Groetjes, Gina
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaart voor de jarige Gerjanne.
Leuke modelletje.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Schitterende kleurtjes en een prachtig model Nancy!
XxIrene
Marfien zei…
Leuk model, mooi papier en samen met jouw ideeën weer een prachtige kaart
Annerieke zei…
Mooie kaart Nancy, dit is zeker een erg leuk model. Je hebt hem ook leuk afgewerkt hoor. Ik merk dat de laatste tijd ook wel eens, heb ik de basis van mijn kaart klaar en dan....? Als ik eenmaal weer op weg ben lukt het wel weer, maar ik vind het momenteel soms ook lastig om te decoreren. Of misschien heb ik gewoon te veel spulletjes om uit te kiezen, hihi.
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk model en je papiertjes die je hebt gebruikt zijn super !!!
Groetjes Hetty
Nicolette zei…
Mooie verjaardagskaart, leuk model.
Groetjes Nicolette
Rina zei…
Mooie kaart heb je gemaakt voor GerJanne.
Groetjes Rina
Een heel leuk model en wat een mooie kleurtjes heeft dat dessin-papier. Ik snap dat je het leuk vindt om mee te werken Nancy. Je maakte een mooie feestelijke kaart voor GerJanne met mooie spulletjes.
Lieve groetjes Miranda
Daphne zei…
Een héél leuk model.
Soms denken wij te moeilijk!
Als je mooi papier gebruikt hoef je bijna niks meer toe te voegen, maar omdat wij zelf kaarten maken denken er vaak dat het "meer meer" moet zijn..... tenminste, zo denk ik vaak.
Als het model op zich al een verrassing is hoeft er niet veel meer bij hoor
Prachtige kleuren keuze maakte je.
Hermien zei…
wauw wat een chique verjaardagskaartje Nancy, mooi gemaakt.

Groetjes Hermien
Rosina zei…
Heel mooi je verjaardagkaartje voor GerJanne gemaakt Nancy...Is een heel mooi modelletje ...Ik heb die van mij morgen gepland voor het KKT ...was precies in die kleurtjes toevallig

groetjes Rosina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils