Vandaag is de dag waarop je feesten mag

Vandaag viert Anna haar lentefeest. 
Anna houdt heel erg van de Gorjussmeisjes.  Ze heeft ze op haar boekentas, op allerlei zakjes en tasjes, balpennen, oorbelletjes...
De uitnodiging voor haar lentefeest had ze zelf getekend, was ook met een gorjusspoppetje.

Ik moest dan ook niet lang denken wat op het kaartje zou komen. 
Een tijdje geleden zag ik een filmpje waarbij Janet Blaauw een heel tof flapjeskaartje maakte, leek me een perfect modelletje, en ik was vooral blij toen ik zag dat de stempeltjes net op het kaartje pasten, hoefde ik niet alles te herrekenen...

 De kaart zoals je ze uit de enveloppe haalt:


Als je aan de tabjes met de lintjes trekt krijg je dit:
 

(ik had de foto al gemaakt
en plakte nadien nog de paarse plaksteentjes op de bloemen) 


Dit staat helemaal links,
ik vond de teksten wel mooi passen...


Deze voormiddag nog wat werk:
cupcakejes versieren en nog een confituurtaart bakken (Anna's lievelingstaart)
en mangocoulis maken voor bij de Panna Cotta met kokos.
In de namiddag gaan we gezellig feesten...

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Di's Digi Design: SpringFlowers
My Time to Craft: # 395 - Springflowers
Crafting with Friends: # 3
Creative Fingers: # 162
Crafting with an Attitude: # 50
Crafty Creations: # 389
Creative Moments: # 167

Reacties

Sarah zei…
Ik hou van paars en ik kreeg voor mijn verjaardag een toilettasje met een Gorjuss meisje op van Nomi omdat ze weet dat ik dat graag zie. Dus je kan wel raden dat ik dit kaartje heel mooi vind! En de tekst bij haar naam is zo lief! Fijne feestdag!
GerJanne zei…
Heel mooi model een een heel lief kaartje met de Gorjuss meisjes erop. De tekst is speciaal zo! Dat zal ze vast en zeker heel tof vinden. En dan ga je ook nog een taart bakken! Dan ben je er vast bij, bij het feestje! Heel fijne dag!
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Anna.
Leuk dat de stempels precies op het model kaart passen.
De tekst met haar naam is ook super.
Veel plezier op het feest.
Groetjes Hetty
Valerija zei…
Wow, wonderful card. Love the design and the images are gorgeous!
Valerija xx
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart heb je voor Anna gemaakt, Nancy. Wat zal ze daar blij mee zijn!
Lisa Lynn zei…
Nancy that is awesome. Just love the layout with those adorable images.
Caroline zei…
Wat een leuke persoonlijke kaart heb je voor Anna gemaakt!
Veel plezier vandaag.
Groetjes Caroline
Margreet zei…
Wat een leuke kaart voor een Gorjuss-fan. Leuke dag met Anna gewenst!
xxx Margreet
Annerieke zei…
Leuk is deze flapjes kaart Nancy, mooi uitgewerkt!
Enny zei…
Wauw, wat een prachtige kaart, heel special en supermooi ! Ook een heel mooie tekst ! Geniet van het feest ! Groetjes, Enny
Eri zei…
Wat een gave model en bij haar passend kaartje heb je voor Anna gemaakt! Mooie teksten heb je erbij gebruikt. Fijne feestmiddag!
Groetjes, Eri
Judith zei…
Owh super leuk geworden Nancy.
Groetjes van Judith
Marfien zei…
Mooi kaartje voor Anna, fijn dat alles zo goed paste, zelfs haar naam was niet te lang . . .
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart met de Gorjuss meisjes, daar zal ze heel blij mee zijn. Jij maakt allemaal lekkere dingen voor 't feest, dat was smullen,
Ansx
Chantal zei…
Mooie kaart, leuk model.
Groetjes, Chantal S
Annie H zei…
Heel leuk en speciaal model en supermooi versierd, dat gaat zeker in de smaak vallen. En als ik zie wat er nog geserveerd zal worden denk ik dat dat ook in de smaak zal vallen :-)
Fijne dag, Annie
Nicolette zei…
Mooie kaart voor Anna. Hoe vond ze hem?
Groetjes Nicolette
Renate zei…
Maar liefst 3 van deze super leuke dametjes op je fantastische kaartje.
Gorjuss is echt leuk he?!
Dit modelletje is trouwens ook erg leuk. Ik heb 't meteen op mijn to-do lijst gezet.
Geniet van deze speciale dag.

-xies- Renate.
Marja zei…
Prachtige kaart nancy!..mooie kleur en dan nog drie mooie stempels erop verwerkt. Daar was de jarige vast heel blij mee.
Groetjes Marja.
Gina zei…
Hier zal Anna zeker superblij mee geweest zijn. De teksten zijn inderdaad heel mooi gekozen! Groetjes, Gina
Angelique zei…
Schitterende kaart voor Anna, heel mooi model en helemaal af met de Gorjuss meisjes. De tekst is prachtig en speciaal. Ik hoop dat ze genoten heeft van haar lentefeest.
lieve groetjes Angelique
Rina zei…
Wat zal Anna blij geweest zijn met haar kaart. Ik ken de Gorjussmeisjes niet, maar zoals ik ze op de kaart zie kan ik wel begrijpen dat zij hier fan van is.
Heel mooi uitgewerkt in hele mooie kleuren.
Groetjes Rina
Heather zei…
What a cool card!! I haven't seen one like this before; so fun!! Great color combo and beautiful flowers! Thanks for playing with Di's Digi Designs.
Tina Z. zei…
super cute, I love them too.
hugs xx
Daphne zei…
Wat een leuk model zeg.
Je hebt er een hele feestelijke kaart van gemaakt vind ik.
En die tekst, zo mooi, 1 om te onthouden.
Alison zei…
What a fantastic card for a little girl - I'm sure she loves it..!! Thank you for joining in the challenge at Di's Digi Designs.
Alison x
Ellen zei…
Wat een beauty voor Anna...wat zal ze er blij mee zijn! Prachtig gedaan hoor!
Groet Ellen
cohenna zei…
Beautiful!! Thanks for sharing with us at My Time To Craft Challenge, hope to see you again :)
OlgaB zei…
Very creative!
Thank you for joining Creative Moments!
💝 from Africa!
Olga

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils