Kleurenkaartenteam # 2019/04: perzikoranje en felgeel

Laatste woensdag van de maand, kleurenkaartenteam dus.  Bij het perzikoranje koos Jantine felgeel, perfect voor een zonnig voorjaarskaartje dus!

Ik maakte mijn kaartje op Pasen, gezellig buiten.  De opa's waren naar de Amstel Goldrace aan het kijken op tv, Johan en zijn zus waren een cache aan het checken die Johan aan het maken is door de duinen hier in de buurt.
Ik wou toch ook wat genieten van het mooie weer en ben samen met mijn schoonma (87) naar de tuintafel in het zonnetje verhuisd, knutselspulletjes mee en aan de slag voor mijn perzikoranje/geel kaartje.  Was niet makkelijk om aan mijn schoonma uit te leggen wat het kleurenkaartenteam juist was, maar ze genoot er hoe dan ook van me bezig te zien, met de cuttlebug, met de misti, met de pons...  Nog meer bewondering nu voor mijn kaartjes denk ik nu ze eens zag wat er allemaal bij te pas kwam voor dit toch wel eenvoudige kaartje...  ;-)


Gebruikte materialen:
alles van Stampin' Up
In Color DSP
Stempels: Vlinderdans
Tekststempel: Forever Lovely
Layering Circles Framelits
Butterfly Duet Punch
Cardstock: Grapefruit Groove
Inkt: Grapefruit Groove en Pineapple Punch


Ik ben benieuwd naar alle kaartjes,
zo tof altijd al die variatie in kleuren en materialen
met de 2 kleurtjes!
Wordt vast een vrolijk, zonnig blogrondje vandaag!
Alle blogadressen vind je hier.


En volgende maand wordt het
felgeel 

met
...
voor jullie een vraag,
voor mij een weet...
Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met heel veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Crafty Creations: # 389
Creative Moments:  # 167 - Animals
Crafty Sentiments Design: # 23
A bit more time to craft: # 90

Reacties

Valerija zei…
Very sweet! Love the colours.
Have a great day.
Valerija xx
Rosina zei…
Het is een schitterend kaartje in de KKT kleurtjes Nancy...
groetjes Rosina
hahaha, een kaartje zien 'groeien' is voor sommigen inderdaad wel indrukwekkend... helemaal leuk werd je kaartje, lekker lente gevoel, past helemaal bij het weer van vandaag ! mooi gemaakt
fijn dat je deze maand weer van de partij bent ! top
grtjs, martina
x
Hetty P. zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je een toeschouwer had en alles uit mocht leggen ...
Groetjes Hetty
Je@net zei…
Gezellig zo buiten in het zonnetje aan de freubel. Mooie kaart is het geworden, Nancy!
Leuke kaart en heerlijk om af en toe buiten te kunnen knutselen! Groetjes, Linda
chantal zei…
Mooie kaart en helemaal leuk als je het verhaal erachter leest.
Liefs Chantal
Mariken zei…
Zeker weten, ideaal weer om buiten wat te knutselen! Ik herinner nog mijn verwondering toen ik de cuttlebug als eerste zag! Prachtige kaart, top!
wat een schitterende kaart heb jij heerlijk buiten aan de tuintafel gemaaakt!!

liefs Annemarie en Merit
Marfien zei…
Een heel vrolijk kaartje heb je met het DP gemaakt, ga het geel volgende keer gebruiken, zit jouw inspiratiekleur ook in het setje?
Enny zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy, en gezellig, dat je het buiten kon maken. Hier was een beetje teveel wind in de tuin, dan waait alles weg.. :) Groetjes, Enny
Jantine zei…
Heel gezellig om je kaartje buiten tree kunnen maken met je schoonmama. Het is erg mooi geworden!
Groetjes,
Jantine
Nelleke zei…
Wouw schoonmama ook nog wat maken of keek ze liever toe? Je kaart is mooi in de gevraagde kleuren. Strak en stijlvol.
Leuk om je in Nijkerk ontmoet te hebben. We hebben zo'n leuke dag gehad! groet, Nelleke
heerlijk, buiten knutselen, het zonnige straalt gewoon van je kaartje af! groetjes Petra
Gerrina zei…
Niet zo'n makkelijke combi, maar zo hier heel mooi! Groetjes, Gerrina
Creatiels zei…
frisse lentekaart heb je gemaakt.
een kaartje zien maken is altijd een beetje verwondering voor het eindresultaat.
knap gedaan
groetjes
Els
Caroline zei…
weer heel mooi gemaakt, groetjes Caroline
Ans Gilbert zei…
Je hebt de kleuren mooi gecombineerd, het is een prachtige, zomerse kaart,
Ansx
Margreet zei…
Wat leuk dat je schoonmoeder van jouw kunsten heeft zitten genieten, Nancy. Het is dan ook wel een heel mooi, zonnig kaartje geworden.
xxx Margreet
carla zei…
Een mooi fijn kaartje.
Groetjes,
Carla
karin zei…
Ik vind je kaartje heel mooi, rustig en toch kleurrijk !
groetjes,
Karin
Colien zei…
Heel mooi kaartje met de vlinders! Fijn is het om buiten te kunnen knutselen, heb ik vandaag ook gedaan...
grtz Colien
Je hebt een hele mooie kaart met de gevraagde kleuren gemaakt Nancy. Prachtig zijn die gestempelde en gestanste vlinders.
Lieve groetjes Miranda
Ans S. zei…
Super mooie kaart, Nancy.

Groetjes Ans
Femminde zei…
Wat een leuk kaartje Nancy!! Leuk om dat zo samen met je schoonma aan de tuintafel te doen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Ellen zei…
Heerlijk om buiten in het zonnetje een beetje te knutselen. En wat leuk ook dat je schoonmoeder er zo van genoot om jou bezig te zien. Je kaart met vlinders is hartstikke leuk. Mooi tekstje ook.
Nancy zei…
Hey Nancy,

Wat heb jij jouw kleuren mooi gecombineerd! Fijn dat je jouw schoonmama zo kon boeien met jouw knutselgedoe...
Ben benieuwd welke kleurencombo jij gaat kiezen... Ik heb hem met plezier aan je overgedragen...

Liefs,
Nancy
Rina zei…
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met deze kleuren.
Leuk dat je schoonmoeder eens kon zien wat je allemaal moet doen om zo'n kaart te maken.
Groetjes Rina
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy en wat was het genieten de afgelopen dagen met het zonnetje.

Groetjes Hermien
GerJanne zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt! EN ik denk dat veel mensen niet doorhebben wat erbij komt kijken. Leuk dat jij de kleur bij het felgeel mocht kiezen. Ik ben heel benieuwd wat het wordt. Misschien wel donkerblauw..
Sarah zei…
Mooi Nancy. Jij was mijn redding dat ik toch kon meedoen ondanks te druk met vanalles... Nu ben ik zo nieuwsgierig...
Gina zei…
Heel mooi gecombineerd in deze kleurtjes! Groetjes, Gina
Wat is er heerlijker dan met je mama knutselen in het zonnetje!! Het is dan ook een heel zonnig kaartje geworden voor het KKT. Leuk!!
Annie H zei…
Heel mooi kaartje in die zoete kleurtjes. Mooie materialen heb je gebruikt, daar kunnen wij hier niet aankomen.
Fijn weekend, hopelijk komt het zonnetje toch nog kijken, Annie
Francisca zei…
Eenvoudig kaartje !! Toch wel zeer goed geslaagd vind ik .
Ik vond het weer leuk om je te ontmoeten in Nijkerk .
Vele groeten ,
Francisca
Lisa Lynn zei…
Those butterflies are beautiful.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils