Workshopkaartje

Je las het al, woensdag ging ik naar Antwerpen voor een workshop bij Elke.  Deze maand stond inkleuren met Inktense potloden van Derwent op het programma.

De bootjesstempelset en de tekststempel zijn van de hand van Elke die nu een machine heeft waarbij ze zelf rubberstempels kan maken, en ook figuurtjes uit kan laseren, zoals de meeuw op het kaartje.
De voorkant van de kaart is bewerkt met  Panpastel.  Ik vond het een heel leuke workshop, leuk eens te kleuren met deze potloden en een penseeltje...


En de binnenkant:


Na de workshop was ik afgesproken met Sarah, samen de lange winkelstraat afgelopen richting station, om in de Starbucks dan nog lekker lang te zitten babbelen.  Heerlijk zo'n namiddagje!

Gisteren heb ik ook een heel leuke dag gehad.  We waren met mijn schoonzus en een bevriend koppel afgesproken om in Putte te gaan geocachen.  Een heel mooie wandeling in een bos van Natuurpunt, we hebben ferm gezocht én alle verborgen potjes in De Huisjesreeks gevonden, ondanks de creatieve spitsvondigheden van legger Piewen...
's Avonds zijn we met zijn allen én met de hulp van onze jongste een nieuw avontuur gestart: we hebben voor het eerst een Escaperoom bezocht, én zijn gelukkig op tijd kunnen ontsnappen uit de handen van Dokter Bibber... 
Dit smaakt naar meer!  Als je tips hebt voor toffe Escaperooms, laat het gerust weten!


Fijn dat je weer langskwam, 
ik probeer vanavond nog een blogrondje te doen!
(als ik niet in slaap val op de zetel...)

Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Inderdaad erg leuk om eens een nieuw medium uit te proberen, het kleuren met de inktense gaat je zo te zien prima af, mooi gedaan! Wat heb jij een gezellige dagen achter de rug, heerlijk genieten, groetjes Petra
Wat een mooie kaart heb je bij Elke gemaakt Nancy, het lijkt wel een schilderijtje. Je bent gezellige en heel verschillende dingen aan het ondernemen lees ik wel, heel leuk, genieten zoveel je kunt :)
Lieve groetjes Miranda
Margreet zei…
Je hebt een heerlijk weekend achter de rug, Nancy. En wat een mooie kaart heb je op de workshop gemaakt. Ik ben niet zo van de escaperooms. Lijkt me helemaal niets.
Fijne avond.
xxx Margreet
Enny zei…
Een heel mooie kaart, prachtig gekleurd ! En je had een leuke dag met Sarah.Groetjes, Enny
!neke zei…
Mooie kaart geworden !!!!
Leuke dingen heb je weer gedaan , genieten maar !
Maar een escaperoom krijg je mij niet in .....
Irene zei…
Mooie kaarten Nancy en wat heb je weer een leuk weekend gehad! Escaperooms dáár wemelt het van, ff googelen en je kunt je hart ophalen!
XxIrene
Marfien zei…
Tof kaartje, leuk met de sloep voorop en van binnen een "echt" schip, nu nog een stempel van een patrijspoort ;-)
Ook leuk om weer eens wat nieuws te leren. Mocht je vanavond niet meer langskomen dan weet ik dat je lekker geslapen hebt . . .
Freubelmina zei…
Zooo dat ziet er sjiek uit Nancy,erg mooi!
Lieve groetjes, Wilma xx
Ans Gilbert zei…
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je Sarah ook weer zag..
Druk en leuk weekend heb je gehad..Die escaperooms zijn er heel veel, volgens mij..
Ansx
Valerija zei…
Fabulous card. Love the design.
Valerija xx
Hermien zei…
Een heel mooi kaartje Nancy heel fijntjes. Zo te lezen heb je leuke dagen achter de rug, ik heb ook een keer een escaperoom bezocht leuk is dat!

Groetjes Hermien
Sarah zei…
Mooi resultaat van de workshop.
We hadden het heel gezellig, doen we nog een keer!
Je@net zei…
Mooie kaart heb je tijdens de workshop gemaakt, Nancy.
En zo te lezen had je ook een heel gezellig weekend!
Gina zei…
Je bent weer druk bezig geweest. Klinkt allemaal leuk ! Mooie vensterkaart ook ! groetjes, Gina
Marijke zei…
Een leuke dag heb je gehad en een mooi resultaat! Leuk die bootjes stempel! een mooi kaartje geworden! Groetjes Marijke.
carla zei…
Superleuk gemaakt Nancy.
Groetjes,
Carla
GerJanne zei…
Prachtige kaart! Mooie gekleurd ! En leuk dat je een workshop deed en ook nog Sarah ontmoette. En die escaperoom...oh, ik heb het nu twee keer gedaan en allebei echt heel gaaf om te doen.
Angelique zei…
Prachtige stijlvolle kaart maakte je bij Elke, mooi de bootjes. Wat gaaf dat ze nu haar eigen stempels kan maken. Gezellig om samen met Sarah bij te kletsen, blijft leuk om mede bloggers te ontmoeten.
Leuk om zo'n gezellige en drukke dag te hebben. Zoals ik al zei lijkt zo'n escaperoom met ontzettend leuk om te doen.
lieve groetjes Angelique
Mariken zei…
Lang geleden dat ik bij Elke ben geweest. Dit ziet er geweldig mooi uit, echt een plaatje!
Gerrina zei…
Mooi zo binnen en buitenop! Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils