Niet perfect is ook goed - ATCoins

De laatste tijd had ik niet zoveel tijd om te knutselen maar gisteravond wou ik toch eens iets doen, en van één mijn gestempelde vellen van de workshop bij Liesbet Fiddler heb ik 3 ATCoins gemaakt.  Het naamkaartje voor Nijkerk stempelde ik al een tijdje geleden, ik moest alleen nog wat witte lijntjes toevoegen.


Ik ga morgen naar Nijkerk, ik hoop er toch een paar workshops mee te kunnen doen én ben benieuwd welke 'blogbekenden  ik zal ontmoeten! 
Tussen 15 en 16 u ga ik zeker eens naar de ontmoetingsplaats die Nancy ('t Is allemaal handwerk) voorstelt: aan de banken voor de cafetaria in het 2de deel van de beurs.


Jammer dat ik het paars niet mooi op foto krijg,
in het echt is het véél feller...
De foto van de 4 coins is binnen genomen, de andere foto's buiten,
het echte felle paars moet je er maar bij denken...

De tekststempel van Marianne Design vind ik heel tof,
beetje passend ook voor de beurs,
je ziet daar al die 'profs' aan het werk,
soms zo overweldigend
maar voor mij mag het zo:
'Niet perfect is ook goed'!

Mijn naamkaartje voor morgen,
zo herken je me misschien wat sneller?


Vandaag eerst nog een drukke dag, wat huishoudelijke taakjes, valies maken, want wij blijven nog tot dinsdag in Nederland (regio Nijkerk, Amersfoort) en vannamiddag is er een ontmoetingsnamiddag van Samana, de vereniging voor chronisch zieken en mantelzorgers waar ik voorzitter van ben.  Ik blijf tot 17 u en dan vertrekken wij richting Nederland...  

Fijn weekend allemaal!



Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Margreet zei…
Je hebt weer een leuk weekend in het verschiet, Nancy. Veel plezier en ik hoop dat je veel bekenden zult ontmoeten.
Je coins zien er (voor mij) perfect uit. Mooi, dat paars. Je naambordje vind ik helemaal het einde!
Fijn weekend.
xxx Margreet
Eri zei…
Wat zien je coins er gaaf uit. En je naamplaatje is super! Iedereen zal je herkennen in Nijkerk! Heel veel plezier met leuke ontmoetingen !
Groetjes, Eri
Hetty P. zei…
Wat een super mooie coins
De kleuren zijn op de foto al zo mooi
Heel veel plezier komende dagen
Groetjes van Hetty
carla zei…
Prachtige coins en je naamkaartje vind ik helemaal super.
Wees gerust iedereen gaat je nu wel herkennen.
Voor mij is dit niet te combineren met mijn werk, mij ga je er dus niet tegenkomen.
Ik wens je hele mooie en plezante dagen toe.
Groetjes,
Carla
Marijke zei…
Dat zijn mooie coins en de kleuren zijn ook prachtig! Ik ga helaas niet naar Nijkerk, ik vier mijn verjaardag al met de kinderen dus andere dingen op het program!Heel veel plezier en leuke workshops! Groetjes Marijke.
Irene zei…
Ziet er voor mij perfect uit en je badge is écht gaaf, jij gaat herkend worden hoor! Veel plezier XxIrene
Je@net zei…
Super gaaf, toch. Je mag best zien dat het handwerk is. En zoals Ali Edwards altijd zegt ´Embrace the imperfection!´.
Veel plezier!
Prachtige coins heb je gemaakt en je naamkaartje is ook super. Heel veel plezier hoor!

Groetjes, Merit en Annemarie
Scraptastisch zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Nancy en ik vind je foto echt goed! Paars is een hele lastige kleur om te fotograveren. Heel veel plezier aankomende dagen en zeker morgen in Nijkerk en wat gaaf om een naam plaatje op te doen!
xx Gerie
Ans Gilbert zei…
Wat zien je coins er mooi uit, ik hou van paars. Ook je badge is super, veel plezier morgen en ook de andere dagen natuurlijk,
Ansx
Ellen zei…
Prachtig hoor deze coins en ook die met je naam...top!
Veel plezier in Nijkerk!
Gr Ellen
Daphne zei…
WAUW, prachtig.
Zowel je naamplaatje als de paarse.
Veel plezier!!
Hermien zei…
Prachtige creaties laat je ons weer zien Nancy, ook je tekst is super en helemaal waar.

Groetjes Hermien
Nota Bene zei…
Toch wel weer heel mooi, hoor, die coins. Heel veel plezier op je lang weekend!
Groetjes, Nele
Lisa Lynn zei…
Nancy your ATC coins are gorgeous.
Gina zei…
Hele leuke coins. Je naamkaartje is ook top ! Zal wel leuk geweest zijn op die beurs/workshops ! Goed idee om op een bepaald punt af te spreken! Groetjes, Gina
Paars fotograferen vind ik ook altijd zo lastig. Toch zien ze er nu al gaaf uit, dus kan me zo maar voorstellen dat ze in het echt schitteren! Groetjes Petra
Gerrina zei…
Mooi zijn je ATCoins! En weg ben ik van je naamkaart! Helaas was ik zaterdag op de AS...misschien dat we elkaar volgend jaar zien? Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils