Theo

Goeie kennissen werden onlangs oma en opa van Theo,
dat verdient een kaartje natuurlijk!


Ik had dit modelletje gezien op FB bij Caroline.
Ik vond het wel een toffe easelkaart en probeerde die ook even uit.

Ik maakte eerst twee verjaardagskaartjes,
die toon ik volgende week,
en terwijl de afmetingen nog goed in mijn hoofd zaten
dus nog zo eentje gemaakt.
  Het ruitjespapier vind ik zo lief voor een babykaartje!




Gebruikte materialen van Marianne Design:
Baby Boy: LR0576
Theo: COL1350
Stempel Kleinkind...: Eline Pellinkhof - EC0165
stempel Engelstalig: CS0923

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Marianne Design Challenge: # 221 - AG
Double D challenges: Gingham

Reacties

Sarah zei…
Super mooi! Ook zo leuk op de foto gezet! X
Larissa zei…
Mooi kaartje! Dat ruitjespapier is zeker leuk voor een baby kaartje. Maakt het schattig.
Fijn weekend.
Eri zei…
Superleuke kaart met het ruitjespapier! Leuk modelletje!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Wat een schattige kaart.Leuk model.
Groetjes Nicolette
Irene zei…
Dit is zó leuk, lief en stoer tegelijk, ruitjespapier is en blijft énig en zeker bij een geboorte! Het modelletje is superrrrr maar dát wist je al 😉.
XxIrene
Je@net zei…
Wat een super leuke kaart, Nancy!
Daphne zei…
Die is goed gelukt!
Mooi dat ruitjes papier, lekker stoer, precies goed voor een jongen
Scraptastisch zei…
Wouw gaaf kaartje Nancy en dat je voor dit modelletje bent gevallen dat snap ik wel...super tof!!! Fijn weekend hoor!
xx Gerie
Colien zei…
Heel leuk, wat een tof modelletje!
grtz Colien
Wat een super leuk babykaartje, lief en stoer tegelijk! Leuk in dit modelletje. Fijn weekend!

Groetjes, Merit en Annemarie
Marijke zei…
Zeker een lief kaartje! En dat ruitjespapier vind ik zo leuk! Een mooi kaartje! Groetjes Marijke.
Monique zei…
Een mooi kaartje Nancy.
Lieve groetjes, Monique
Margreet zei…
Wat een ontzettend lief kaartje, Nancy. Leuk modelletje.
Ben benieuwd of je veel geleerd hebt bij De Scrapheap.
Ik kon jammer genoeg niet. Had er wel veel zin in.
Fijn weekend.
xxx Margreet
Marjan zei…
Geweldige babykaart, leuk dit model!! Goed weekend!
Rina zei…
Wat een lief babykaartje heb je gemaakt. Dit zijn ook mijn favoriete kaartjes om te maken.
Groetjes Rina
Jantine zei…
Mooi kaartje, Nancy. Leuk model!
Groetjes
Jantine
Bernadet zei…
Geweldig leuk kaart je Nancy!
Mooi modelletje en leuk papier is dat
Wat een superleuke én mooie babykaart Nancy. Daar zijn opa en oma vast blij mee. Leuk model hoor, zo had ik het nog niet eerder gezien volgens mij.
Lieve groetjes Miranda
Leni zei…
Nancy , wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt en het ruitjespapier past er perfect bij......
Liefs Leni
Gina zei…
Hele leuke kaart Nancy ! Mooie teskststansen en mooi in blauw met de zwarte tekst erbij! Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Wat een leuk model is dit, je hebt een gave babykaart gemaakt.
Ansx
GerJanne zei…
Heel erg leuk! Ik ben ook gek op ruitjes. En zeker voor een babykaartje is het erg gaaf! Het model ken ik, heel leuk, dat langwerpige. Is weer eens wat anders...Fijn weekend!
Wat snoezig met dat lieve ruitje! Een kaartje wat heel lang op de kast blijft staan denk ik!!
wat een schattig kaartje heb je gemaakt
groetjes ellen
Valerija zei…
What a beauty, Nancy! Gorgeous colours!
Valerija xx
Gerlinde zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Enny zei…
Wauw, een heel mooie baby-kaart, ja, dat ruitjespapier is super ! Groetjes, Enny
Judith zei…
Super leuk kaartje geworden.
Leuk dat je mee doen met onze “alles mag” challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Hermien zei…
Prachtig kaartje Nancy en wat een leuk model.

Groetjes Hermien
Gerlinde zei…
Wat een mooi en lief kaartje!! Erg leuk model ook!

Superleuk dat je met de challenge mee doet.
Groetjes van Gerlinde
DT Marianne Design Challenge blog
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart Nancy. Supermooi model. Het ruitjes papier is heel erg mooi. Leuke stansjes heb je gebruikt. Groeten trijntje
Henriët zei…
Wat een lief kaartje! Daar zullen de opa en oma vast blij mee zijn.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog
Hetty P. zei…
Lief kaartje heb je gemaakt voor de grootouders.
Echt mooi babypapier heb je gebruikt
Groetjes Hetty
Suzan zei…
Wat een prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog
Wybrich zei…
Leuk model kaart Gina. Erg mooi geworden.
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

Darlene zei…
Totally ADORABLE!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Gingham’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Leslie Miller zei…
It's a very important occasion and it surely does deserve a card! A very cute card it is, too! Thank you for sharing it with us at Double D!
Anita zei…
Wat een lief kaartje met die leuke ruiten (mij wel bekend...)
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
Judy Woodland zei…
WOW, what a perfect little baby card. And I love that you have personalized it, very nice!! Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Gingham Challenge. Hope we see you back again soon!!
Judy~ DD DT
{Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils