86 - Proficiat!

Gisteren was mijn schoonpa jarig, 86,
mooie leeftijd hé! 

Voor hem maakte ik dit kaartje met als basis een zwart stuk papier (300 gr)
die ik met een 3D-embossingfolder bewerkte. 
Daarna alles wat gekleurd met gilding wax,
toch een leuk effect.
De rest spreekt voor zich denk ik.


Gebruikte materialen: 
3D-Embossingfolder: Mechanics, Tim Holtz - Sissix 662715
Gilding Wax: Zilver, Turquoise, Koper, Brons en Goud - Coosa
Paper Dolls - Idea-Ologies Tim Holtz
Word Punch Board: WE R Memory Keepers
Mechanical Brads: Card Deco 
Metalen rader en cijfers: Ali


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Crafting by Designs
Crafty Creations: # 385

Reacties

Nicolette zei…
Heel mooi gemaakt voor je schoonvader.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette
Prachtige kaart Nancy, en wat een mooie leeftijd.

Liefs Annemarie en Merit.
Je@net zei…
Gefeliciteerd met je schoonvader, Nancy. En wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt!
Marfien zei…
supertof kaartje, en gelijk weer wat inspiratie. De stans heb ik al uitgeprobeerd, ga er binnenkort een mooi kaartje mee maken. Dank je wel.
Jantine zei…
Heel gaaf kaartje. Jij kunt goed uit de voeten met die gilding wax. Ik heb er laatst bij een vriendin mee zitten spelen, mijn ene vinger deed gewoon zeer na afloop... Maar jouw resultaat is mooier dan de mijne.
En heerlijk dat je schoonpapa zo'n mooie leeftijd mag bereiken.
Groetjes
Jantine
Eri zei…
Het is een prachtige kaart geworden voor je schoonpa. Mooi effect geeft dat 3D embossing!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Nog proficiat met je schoonpapa. Wat een prachtige vintage kaart heb je voor hem gemaakt!
xxx Margreet
Enny zei…
Wauw, een heel mooie kaart voor je schoonvader, prachtig gedaan !
Anna-Karin zei…
This is fabulous. Thanks for playing along with us at Crafty Creations. Anna-Karin DT
Dora zei…
Dit is super mooi. Wat een pracht van een kaart. Inderdaad. Mooie leeftijd.
Annie H zei…
Dat 3D embossing geeft een prachtig effect met de gilding wax, schitterend!
Groetjes, Annie
Gina zei…
Leuk gedaan voor je schoonpa. Ik wist niet dat gilding wax in kleurtjes bestond. Leuk effect! Weer iets bijgeleerd ! Groetjes, Gina
Hermien zei…
Prachtige kaart bij een hele mooi leeftijd, heb je een oude foto gebruikt of is het een plaatje?

Groetjes Hermien
Rina zei…
wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je schoonvader. Hier zal hij vast heel blij mee zijn.
Groetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Nancy, ik vind de achtergrond heel mooi gemaakt leuk plaatje ook, erg mooi,
Ansx
Chantal zei…
Super stoere kaart, heel mooi die achtergrond.
Groetjes, Chantal S
Trijntje zei…
War een prachtige kaart heb je voor schoonpapa gemaakt Nancy. Leuke achtergrond. groeten trijntje
Anoniem zei…
This is gorgeous! I own this embossing folder and I love it! Thanks for playing along at Crafting by Designs.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils