Lekker spelen...

Vorige week zag ik in een FB-live-filmpje hoe Bozena met make-upborsteltjes van de Action werkte met Distress Oxide, dit leek me heel leuk om te doen.  Dus... naar de Action om een setje make-upborsteltjes te halen... (niet enkel daarvoor hoor!)

Daarmee heb ik natuurlijk wat zitten spelen, ik vind het heel leuk om met zo'n borsteltje te werken, echt zachtjes en aangenaam!


Met één van mijn probeersels maakte ik een kaartje.
Ik gebruikte één van mijn favoriete stempels van SL,
een leuke 'collage' van teksten en afbeelding.
(zal vast van mijn man commentaar krijgen
dat de Air Mail niet mooi gestempeld is...
leg dan maar uit dat de stempel zo is
en... dat je betaalt voor een 'onvolledige' stempel...)
Ik matte mijn afbeelding op zwart, daarna op wit,
en plakte die dan op een basiskaart van dessinpapier,
ik vond die witte krabbels op het zwart wel leuk...


Gebruikte materialen:
Distress Oxide: Old Paper, Victorian Velvet, Weathered Wood
Masks:
zwarte: Craft Sensations
witte: Sea Urchin - Indigo Blue
Stempel: Studio Light StampMS289
DP Craft Sensations


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Knutsels en Kadootjes: # 3 Masks en/of stencils
Allsorts Challenge: # 511 - Favourite stamp
A bit more time to craft: # 88

Reacties

Margreet zei…
Ik vind hem supertof, Nancy. En die mannen snappen niet alles van onze hobby. Gewoon zo laten en ze niet proberen te veranderen (staan ze toch niet voor open...lol).
Fijne zondag.
xxx Margreet
Gerlinde zei…
Ontzettend mooi gedaan! En de kleurencombi vind ik ook helemaal top!
Wat een leuk idee met dit make-up borsteltjes...
Jantine zei…
Heel mooi, Nancy! En heb jij zo’n kritische man? :-)
Groetjes
Jantine
Annie H zei…
Prachtige kaart Nancy, de afwerking met het zwart-witte maakt het meteen veel frisser. Ja de mannen begrijpen niks van onze speeltjes he.
Groetjes, Annie
Monique zei…
Wat een prachtige kaart Nancy!
Ik heb zo een voorgevoel dat ik naar de Action moet....hahaha.
Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique
Irene zei…
Dat ziet er echt tof uit Nancy!! Ook maar weer naar de Action want ik denk dat dit net zo'n soort effect heeft als werken met zo'n daubertje/sponsje (?) en die zijn hier zowat allemaal versleten!
Whaha die mannen toch....wel leuk te lezen dat jij dus ook je creaties aan je lief laat zien..doe ik ook en soms zitten ze er behoorlijk naast maar ik ben meestal best blij met de feedback!
xx Irene
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, heel mooie achtergrond en stempel ! Ja, die mannen hé.... misschien moeten ze het zelf eens proberen ! :)) Groetjes, Enny
Je@net zei…
Mooie kaart heb je gemaakt, Nancy!
Ans Gilbert zei…
Mooie kleuren op je kaart, zal best fijn werken met de make-up borsteltjes leuke stempels gebruikt,
Mijn man keurt mijn kaarten ook altijd..
Ansx
martine zei…
Wat een schitterend kaartje
Nancy
Ook hele mooie kleurtjes
Groetjes van Martine
Daphne zei…
Deze stempels kreeg ik voor mijn verjaardag, opgestuurd door een blogvriendin..was er erg blij mee, maar nu ik jou creatie zie helemaal!!
Wat een leuke kaart maakte jij ermee zeg. Mooi, de achtergrond.
Die borsteltje, ik denk dat ik die toch ook maar aan moet schaffen.
Rina zei…
Mooie kaartje en hele mooie kleuren.
Groetjes Rina
GerJanne zei…
Hahaha, zou mijn man ook zo kunnen zeggen!
Je kaart is goed gelukt en ik heb al een paar blogposts gelezen bij Martha, die ik van alles doet met deze borsteltjes, als ik mij niet vergis.
Marfien zei…
Mooie zachte egale achtergrond krijg je met deze make up sponsjes
Het stempel combineert goed
Hi hi dat noemen we vintage.. maar ja, dat snappen die mannen natuurlijk niet! Ik vind je achtergrondje prachtig zacht en subtiel. Heb bij de Hema een soortgelijk borsteltje gekocht maar nog niet geprobeerd. Ik vind het wel heel mooi dus ga het zeker ook proberen.
Dat ziet er mooi uut Nancy maar eens kijjen of de action de borsteltjes hier ook heeft lijkt mij makkelijker dan een daubertje.
ja hoor, het hoeven helemaal geen borsteltjes te zijn van Tim Holtz himself !Het kan perfect met die van Action,
leuk resultaat geeft dat, ben benieuwd naar de andere kaartjes die je hiermee gaat maken,
grtjs,martina
x
brenda zei…
This is very pretty in the soft inky colours, thanks so much for joining in our 'Use a Favourite' theme at Allsorts challenge this week.

B x
Freubelmina zei…
Dat is je goed afgegaan Nancy, het is een mooierd geworden!
Hier zou mijn thuiswonende zoon zoiets zeggen :-)
Fijne maandag en lieve groetje, Wilma xx
Linby zei…
That's a great stamp and you used it beautifully with the inky background.
Thanks for sharing with us at Allsorts.
Lynn x
DT
Nicolette zei…
Wat mooi zeg. Goed idee van zo'n borsteltje.
Groetjes Nicolette
Angelique zei…
Wauw, wat een prachtige kaart, mooi de zachte kleurtjes en mooie stempels. Wel leuk dat Johan je kaartjes zo goed bekijkt. Ik zal ook even moeten kijken voor die borsteltjes. Leuke vrolijke kaart met de kikker en een heel goede reden om je nieuwe spulletjes uit te proberen.
lieve groetjes Angelique
Gerrina zei…
Het resultaat is ook mooi zacht! Gave kaarten vind ik dat om te maken; ben je even 'zoet' mee en een heel mooi resultaat! Groetjes, Gerrina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils