Joy

De bloggende zussen Nicolette en Caroline hebben als challenge: een kaart met kerstkoekjes.  Ik had al een paar leuke digi's met gingerbreadmannekes uitgeprint, maar zag dan dat ik niet zo goed gelezen had: het moest een plaatje met kerstkoekjes zijn.  Geen probleem, dat vond ik in een wat ouder stansblok van Studio Light.
Terwijl mijn man vrijdagavond een optreden had met het koor had ik de hele avond voor mij alleen, knutseltijd dus...



Gebruikte materialen:
Plaatje:  Skandinavian Winter - Studio Light StansblokSD19
DP Winterdays - Studio Light PPWD99 en 100
Vilten 'koekje': Action
Joy: Stampin' Up - Wonderful Wreath Thinlits
Lint: Wibra
Sterren: Xenos

Leuk dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!
Dankjewel!
Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo
2 Sisters on the Blog: # 21 - Kerstkaart met een plaatje van koekjes
Die Sketch-Tanten: # 49
Christmas Crafts All Year Round: Gingerbread 
CHCC: # 411
Beccy's Place: J for Joy



Reacties

Je@net zei…
Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Margreet zei…
Ik heb nergens een plaatje kunnen vinden, maar het is jou wel gelukt en je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.
xxx Margreet
Marfien zei…
Goed geslaagd in de opdracht en ook nog een lieve gingerbread erbij, volgens mij heb jij een neus voor leuke details, ik zie die nooit in de winkel . . .
Scraptastisch zei…
Ja ik was ook bezig geweest met gingerbread koekjes en zag daarna dit is niet goed voor de sisters want die vragen een plaatje. Maar jij hebt er weer iets moois van weten te maken Nancy zo alles bij elkaar!
xx Gerie
Caroline zei…
haha leuk dat het je gelukt is Nancy, om mee te doen met onze challenge. Tja....deze maand valt het niet mee he hihi.
Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Judith zei…
Mooi kaartje weer nancy...
Groetjes van Judith
marja zei…
Mooi kaartje Nancy. Leuk he dit papier. Groetjes Marja
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, zo leuk versierd, vooral dat koek-mannetje is tof ! Groetjes, Enny
Freubelmina zei…
Wat een leukerd Nancy,prachtig kerstpapier en leuk plaatje!
Fijne avond xx
Gina zei…
Heel leuk kaartje geworden ! Mooie sketch! Groetjes, Gina
Nicolette zei…
Gelukkig kwam je er nog op tijd achter. Hij is echt heel erg leuk Nancy.
Groetjes Nicolette
Margo zei…
Je kaartje is superlief geworden !
Groetjes
Margo
Diny zei…
Prachtig kaartje Nancy!
Zie mijn blog morgen.....
Groetjes Diny
Beccy zei…
Great colour combination Nancy, the pink and brown work beautifully together. I love the image of the iced cookies and the fabulous gingerbread cookie. The die cut sentiment is a wonderful touch too.
Cheers,
Beccy
Lena zei…
This is such a beautiful card. Love the non-traditional colours you used. I always struggle with not using green, red, etc. Thank you so much for sharing and for the inspiration.
Also, thank you for playing along with us at Christmas Crafts All Year ‘Round. I hope to see you again soon. Good luck!
♥ Lena - DT
Lena’s Creations
Helen zei…
Great card - thanks for sharing it with us at the Christmas Crafts All Year Round Challenge.

Helen x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils