Gastdesigner Do-Al(l) Kreatives - mannenkaart

Hier ben ik dan met mijn derde - en laatste ;-) - kaartje voor vandaag,
gelukkig ook al een tijdje geleden gemaakt...
 Mijn kerstkaartje vind je hier.

Omdat ik  onlangs winnaar was bij Do-Al(l) Kreatives
mocht ik voor de lopende challenge gastdesigner zijn. 
Het thema: een mannenkaart.
Ik heb Gus weer eens van onder het stof gehaald. 
Die vind ik zo grappig voor mannenkaarten!


Ik heb nog eens de schets gebruikt
van de challenge van vorige maand bij Nicolette en Caroline,
maar wel 180 ° gedraaid...
Kan je lekker veel papiertjes op kwijt...

Gebruikte materialen:
Digi Gus Birthday - Rocking Chair : BugabooStamps
DP Industrial 2.0: Studio Light PPIN73 en 74
Cirkelmal: Action
Bits & Pieces: Crealies
Gestempeld met Memento Lulu Lavender
tekstballon in kurk: Wibra
Brads: DécoTime

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees die reacties altijd met heel veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Crafting By Designs: AG

Reacties

Monique zei…
Ik doe alledrie in 1 keer Nancy. Ze zijn prachtig en wat verschillend van elkaar. De hartjes springen er voor mij wel uit.
Lieve groetjes, Monique
Margreet zei…
Wat is die kurken tekstballon gaaf, Nancy! Gus blijf ik ook een heerlijk figuur vinden voor mannenkaarten. Je hebt ook erg leuk DP gebruikt.
xxx Margreet
karien zei…
Wat een mooie mannenkaart Nancy
Groetjes Karien
Eri zei…
Leuke mannenkaart met deze leuke Gus, heel tof die tekst in de kurkballon.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Al je kaartjes van vandaag zijn mooi. De kerstkaart met de verrassende binnenkant, de kaart voor Carlin, met de hartjes uit de pot en deze voor DAK. Heel leuk dat je gastdesigner wilde zijn bij ons. Hij is super leuk. Gus is een heel leuke voor een mannenkaart!
Rosina zei…
Het is inderdaad een leuke mannenkaart Nancy,,,zo een geinig stempeltje erop...TOP!!!


groetjes Rosina
Marfien zei…
mooie kaartjes laat je vandaag zien, dat geeft weer heel veel inspiratie.
Druk dagje had je op het werk, pittige cursus hoor, moest idd niet nodig zijn
Hermien zei…
Je laat ons een prachtige serie van kaartjes zien Nancy.

Groetjes Hermien
Nelleke zei…
Wat een grappige kaart, daar wordt je dan wel blij van. Groetjes, Nelleke
Ellen zei…
Super gave kaartjes Nancy...en de strik staat prachtig om het potje!
Groetjes Ellen
Hetty P. zei…
En nog zo'n leuke kaart.
Jij houd ook maar niet op ...
Gave digi heb je gebruikt
Groetjes Hetty
Freubelmina zei…
Haha wat een grappig plaatje Nancy! Een hele leuke kaart!
Lieve groetjes xx
Gina zei…
Leuke mannenkaart en origineel en zeer passen met de tekstballon in kurk. Het potje krijgt inderdaad net iets meer met de strik maar daarvoor was ie ook al mooi hoor! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils