Catch the Bug -Stella Says Sketch # 619

Om de 2 weken start er op zondag bij Catch the Bug een nieuwe schetschallenge. 
Ken je deze challenge niet? 
Alle info vind je hier
Je moet geen digi van Bugaboo gebruiken,
maar je weet ondertussen al dat je op vrijdag een gratis digi kan krijgen,
dus... niet twijfelen én doen! 
En je kan zelfs 10, 7 of 4 digi's winnen...
(7 of 4 als je geen Bugabootje gebruikt).


Deze week bij mij eens een theekaartje,
ik ben niet zo'n theedrinker,
maar in de winter kan een kopje thee wel eens smaken,
gezellig in de zetel, boek lezen,
niks moet, niksen mag...


 Gebruikte materialen:
Digi: Tea Time - Tea Cup: BugabooStamps
ingekleurd met Spectrum Noirmarkers
DP Afterrnoon Tea: Noor - 6011/0535
Tekststempel: Yvonne Creations
houten figuurtjes bewerkt met Coosa Gilding Wax zilver en turquoise


Dit is de schets:


Succes,
maar vooral VEEL PLEZIER
met de challenge!


Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
Crafty Friends Challenge: # 96: use 2 or more patterned papers
Crafting with Friends: # 75

Reacties

karin zei…
Mooi theekaartje Nancy.
Groetjes,
Karin
Marfien zei…
Van de chocola naar de thee, taartje erbij, ziet er weer goed uit
Gefeliciteerd met je winnende scraplings bij DCL, met recht verdiend!
Enny zei…
Een heel leuk kaartje, ja een kopje thee kan deugd doen (ik ben ook meer een koffie-drinker) ! Hier regent het momenteel, dus "cocoonen" is de boodschap ! Nogmaals dank voor je mail met uitleg ! Groetjes, Enny
Diny zei…
Wat een super gezellig aartje Nancy!
Heb je al op de site van Dutch Card Lovers gekeken?
Groetjes en tot gauw weer,
Diny
Je@net zei…
Super leuke kaart heb je gemaakt, Nancy!
Jantine zei…
Wat een leuk theekaartje, Nancy! Ik ben zelf een enorme theeleut, maar wacht nu op "Warme Chocolademelk-weer" :-)
Heel erg geslaagd.
Groetjes
Jantine
Nota Bene zei…
O wat krijg ik nu zin in een gezellig warm theetje! Heel tof kaartje!
Groetjes, Nele
Trudy zei…
Twee kaarten hieronder heb ik je gefeliciteerd met je scraplings maar ik zie nu dat je nog twee leuke kaarten hebt gemaakt.
Waar haal je de tijd en de inspiratie vandaan! Petje af!
groetjes Trudy
Margreet zei…
Superleuke theekaart, Nancy.
xxx Margreet
Mariken zei…
Wat een gezellig kaartje is dit! Top!
Freubelmina zei…
Nou onder het genot van een groot glas thee zit ik jouw mooie kaartje te bekijken,een prachtige is het!
Fijne avond xx
Marijke zei…
Een heerlijk kaartje en wat zijn die houten dingetjes leuk! Groetjes Marijke.
Irene zei…
Een enige kaart Nancy! Deze koffieleut heeft niks met thee en drinkt in de koude maanden s'middags Wiener Melange...mmmmm!
Today is your day, heb je naam al 2x als winnares gezien, zo gaaf...proficiat!

XxIrene
Rosina zei…
Prachtig kaartje met dat geinige en mooie ingekleurde stempeltje Nancy



groetjes Rosina
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Het lag bijna voor de hand dat je zou winnen bij DCL met de scraplings. Ze waren ook zo mooi!!!
Je kaartje voor vandaag is ook weer erg leuk. Een sketch challenge is altijd leuk, vind ik.
Wat een super grappig kaartje met dit vrolijke theezakje! Ik houd wel van een kopje thee op zijn tijd hoor!!
Gina zei…
Wat ben jij druk bezig zeg ! Zoveel leuke kaartjes op je blog ! Hele leuke tekst op deze! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils