Gastdesigner Carlin's Kaartenparadijs: Jubileum & hartjes

Omdat ik bij de 2de challenge van Carlin's Kaartenparadijs in de top 3 stond mag ik vandaag gastdesigner zijn met een reminderkaartje voor hun lopende challenge:
Jubileum + hartjes.
Dit komt vandaag op het challengeblog van Carla en Karin, vandaar mijn 2de kaartje voor vandaag...

 (Was je op zoek naar mijn kerstkaartje, dat vind je hier.)

Ik amuseerde me met wat stempels en maakte dit schudkaartje
met héél veel hartjes,
gestempelde en gestanste:


Voor een jubileum moet er natuurlijk nog een cijfer op,
dat kan dan tussen de gestempelde hartjes,
maar omdat ik voor het ogenblik nog niet weet voor wie het bestemd is,
heb ik dit dus nog niet gedaan...

Gebruikte materialen:
Stampin'Up:
Clearstamps: Jar of Love 
Everyday Jars Framelits
tekststempels: Amazing you
Inkt: Soft Suede, Real Red, Early Espresso
Andere:
hartjesmal: Ali

Nadat het kaartje al doorgemaild was naar Karin heb ik er nog een strik aan toegevoegd, maakte het net nog wat meer af, vind ik.  Mijn man vond die overbodig... Wat vinden jullie?


Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
Mijn hobbyhonk: Verliefd, verloofd, getrouwd

Reacties

Judith zei…
Wat een super schattig kaartje geworden Nancy...
Groetjes van Judith
Eri zei…
Leuk bedacht deze pot met hartjes!
Groetjes, Eri
carla zei…
Wauw Nancy, ik vind dit zo ontzettend leuk bedacht.
Een pot vol hartjes, waar je kan mee schudden geweldig zeg.
Laat ze maar vliegen.
Een knappe creatie.
Bedankt om onze gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs te zijn.
Groetjes,
Carla (DT)
geweldig leuk kaartje Nancy!!!!
heerlijk al die vliegende hartjes uit de pot.
Zet hem maar wijd open...kan niets geen kwaad in Belgie en Nederland...haha

Liefs Annemarie en Merit
Irene zei…
Zó leuk Nancy en JUIST wél met de extra strik...mannen whaha!

XxIrene
Ans Gilbert zei…
Met strik net iets mooier, je kaartje is supersss,
Ansx
Margreet zei…
Wat gaaf, vooral met dat schudgedeelte!
Mét strik vind ik hem iets leuker!
xxx Margreet
Epie zei…
Een toppertje Nancy !!
Crealiefs van Epie
karin zei…
Ik vind het een prachtige kaart Nancy, heel leuk bedacht. En de strik vind ik ook een leuk ideetje ;)
Bedankt voor je inzending als Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs.
groetjes,
Karin
karien zei…
Superleuke kaart Nancy
Groetjes Karien
Nicolette zei…
De strik is juist er leuk er bij. Mooie kaart!
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Een schatje is het Nancy,prachtig met die schudhartjes!
Ik ben het met je man eens,zonder strik...maar met is hij ook mooi hoor!
Lieve groetjes xx
Wat een vrolijke frisse kaartjes! Ik vind hem met strik het mooiste!
Angela zei…
Nee joh die strik maakt de kaart juist áf! Vind je kaart helemaal geweldig.... wat leuk die hartjes allemaal. Hoeveel romantiek wil je hebben :).
Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH-challenge en heel veel succes!
Fijne zondag.
grt Angela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils