Kleurenkaartenteam # 2024/06 - Koper en oudroze

 Wat vliegen de weken snel voorbij,
het leek pas gisteren dat het kleurenkaartenteam was met de kleuren zwart en koper,
en nu is er alweer een KKT, met oudroze als nieuwe kleur bij het koper van vorige maand,
de keuze van Femminde, een mooie chique combi !

Maar mijn hoofd staat nog niet echt naar kaartjes maken sinds onze vakantie,
we zijn nog maar anderhalve week thuis
en mijn vader ligt ondertussen alweer voor de 2de keer in het ziekenhuis,
 nadat hij vlak voor ons vertrek ook al opgenomen werd...
Meestal is kaartjes maken een goeie ontspanning, even het hoofd leegmaken,
maar nu lukt dat niet...  
Maar het komt goed allemaal, dat hoop ik !

Mijn kaartje voor vandaag, heel eenvoudig, ik vond het moeilijk...
Ik wist dat ik nog dessinpapier had met koper, dat heb ik als basis genomen, 
roze bloemen leek me zo evident, maar ik heb er toch wat kleine bloemetjes op verwerkt,
maar de leuke telefoonstempel, die ik zo graag wou maar ondertussen toch nog niet gebruikt had,
kreeg de hoofdrol op de kaart.
Omdat het bovenaan zo leeg leek, heb ik wat kleine tekststempeltjes geplaatst in roze...

 

Gebruikte materialen:
DSP: Stampin' Up! (ret)
Let's Chat - Stampin' Up! (ret)
Bloemetjes: Country Flowers -Stampin' Up!
Inkt: Copper Clay (In Color 2023-2025) en Rococo Rose (ret) - SU
Cardstock:  Rococo Rose (ret) en Basic White

Er zijn 18 deelnemers voor het kleurenkaartenteam vandaag,
heb je zin om een blogrondje te maken door Vlaanderen en Nederland,
dan vind je alle blogadressen bij Martina, bezielster van het KKT.
Het is altijd verrassend om te zien hoe er met maar 2 kleurtjes, aangevuld met wit/zwart/..,
zoveel verschillende kaartjes gemaakt worden.
Ik ga zeker mijn blogrondje doen, maar kan nog niet beloven wanneer ik bij iedereen langskom.

Zin om ook eens mee te doen ?  
Volgende week vind je bij Martina de oproep met de nieuwe kleur die bij oudroze komt
en je kan je dan aanmelden voor het KKT van eind juli.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy


PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

Een leuke kaart Nancy. Sterkte met je vader!
Groetjes, Caroline
Wat een toffe stempel hij staat mooi op de achtergrond. Ach wat naar voor je vader, veel sterkte.
Colien zei…
Heel mooi KKT-kaartje, leuk met die telefoon!
Sterkte voor en met je vader....
grtz Colien
Daphne zei…
Een heel leuk idee.
Wat een mooie kaart.
Diny zei…
Wat een mooie kaart in de KKT kleuren Nancy!
Heel veel sterkte met je vader.
Groetjes Diny
Marfien zei…
Ondanks alles toch een leuke kaart, sjiek met een koperen telefoon
Sterkte gewenst
!neke zei…
Sterkte met je vader ....
Je kaart is heel leuk !!!
groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Nancy,
Wat maakte je een erg mooie kaart in de kleuren van deze maand! Die telefoon is echt super!
Ik heb ondertussen mijn juiste kaart ook gepost. Misschien wil je die ook nog wel even zien... Ja, 't was erg vroeg vandaag. Maar ik kon dan ook 2.5u vroeger stoppen, ook leuk!
Veel succes voor uw vader bij zijn herstel.
Liefs,
Nancy
Marijke zei…
een super leuk kaartje Nancy! dat is een leuke stempel en leuk gedaan met die tekstjes erbij! Veel sterkte met je vader! Hopelijk komt het allemaal goed! Groetjes Marijke
Femminde zei…
Ja als je druk in je hoofd met van alles bezig bent is het altijd lastig. Maar je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt. Die kleine tekststempeltjes maken het helemaal af.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy. En beterschap met je vader, hopelijk knapt hij nu snel op.
Bedankt voor je kaartje. Nu gelukkig wel aangekomen, maar wat een gedoe. Erg leuk en lief dat je de moeite genomen hebt om 'm nogmaals te posten!!
Nelleke zei…
Tkeuk Nancy, wat een gave telefoon. Mooi geheel bij elkaar. Beterschap met je vader. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
ik ben wat laat want ik kon gisteren niet op je blog geraken! Heel bijzonder, vandaag lukt het wel. Beterschap voor je vader! Altijd spannend hoor.
Je kaartje is leuk. Die telefoonstempel is leuk!!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2020/18 - Nieuwe Challenge

Kadoosjes met Pronty Stencils