Elke donderdag een kerstkaartje... # 2024/26 : Nieuwe challenge

Op de laatste donderdag van de maand start bij 52 Weeks to Christmas een nieuwe challenge.
Bep mocht het thema kiezen en zij koos voor een schets.

Ik maakte dit kaartje :


Gebruikte materialen:
Cardstock: Basic White & Real Red
DSP Nests of Winter (nieuw komende najaarscatologus 2024)
Vogel: Winterly Tree Tops (nieuw komende najaarscatologus 2024)
ingekleurd met Stampin' Blends
Cirkels: Spotlight on Nature 163580 en Everyday details Dies 162864
Nested Essential dies 161597
tekststempels: More Wishes (ret)
zelfklevende kurkrondjes en lint (ret)
Polka dot lint 163465
Inkt: Crumb Cake, Real Red, Grey Granite

Dit is de schets,
Je mag er mee 'spelen' zolang de schets maar duidelijk herkenbaar blijft!
Op het blog van 52 Weeks to Christmas vind je heel veel inspiratie,
je challengekaartje kan je vanaf morgen linken in het nieuwe blogbericht op 52WTC.
Deelnemen kan tot zondag 21 juli.

Fijn dat je weer langskwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



PS Neem je ook eens een kijkje op mijn andere blog ?
Je vindt het blog hier:
SUper Stamptastisch !  

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Nancy!
Hetty P. zei…
Mooie kaart heb je met de sketch gemaakt !!
Fijne dag,
Hetty
wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk papier en een mooi plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen
Een mooie kaart met leuke vogel.
Groetjes, Caroline
Daphne zei…
Mooi hoor, wat een mooie rustige kleuren heeft deze kaart.
De strik is een mooie blikvanger vind ik.
Sterkte met je vader, ik heb er gisteren niet op gereageerd bedacht ik mij later.
Ik hoop dat hij snel wat op mag knappen en naar huis kan.

GerJanne zei…
Het is een leuke sketch! En jouw uitwerking is tof met die prachtige strik!!
Eri zei…
Mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt, en de vogel heb je prachtig ingekleurd.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Mooi Nancy !!!
Ook de kleuren !
groeten Ineke
lenywim35 zei…
Wat schattig. En zo'n mooie strik. Je hebt eer van je werk Nancy

grts wim en leny
Marijke zei…
Een mooi kaartje naar de sketch van Bep! Die strik is wel de blikvanger! Groetjes Marijke
Diny zei…
Wat een PRACHTIGE kaart Nancy....ik vind de kleuren heel mooi!
Groetjes Diny
Wat een lieve vogel op je mooie kerstkaart Nancy. Heel feestelijk met die strik.
Lieve groetjes Miranda
Rina zei…
Mooi kaartje met die leuke sketch.
Groetjes Rina
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart met de leuk sketch, wat heb je een leuk lintje gebruikt,
Groetjes,
Ansx
Jantine zei…
Mooie kaart, Nancy! Leuk vogeltje als blikvanger en mooie uitwerking van de sketch.
Groetjes
Jantine

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/29

Kadoosjes met Pronty Stencils