Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/08 Challenge Strookjes of tapejes op je kaart

 We zijn alweer de laatste donderdag van de maand,
bij 52 Weeks to Christmas start dus een nieuwe challenge.

Marijke mocht het thema kiezen,
en zij wil kaartjes zien met strookjes papier of tapejes op.
Ik zag op een facebookgroep een leuke techniek met strookjes papier
en maakte dit kerstkaartje.

gebruikte materialen:
DP It's Christmas Time - Moda Scrap
Merry Christmas en Poinsettia: Studio Light

Deelnemen aan de challenge kan vanaf morgen
in het nieuwe blogbericht op 52 Weeks to Christmas.
Deelnemen kan tot volgende donderdag om 23u55.

Je wekelijkse kerstkaartje kan je vandaag hier linken 

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Heel mooi hoe je de strookjes hebt verwerkt en leuk papier!
Groetjes, Caroline
Angélique zei…
Superleuk, een heel verrassend effect, heel toevallig heeft Jantine het ook op deze manier gedaan.
wat een mooi kaartje met de leuke strookjes leuk hoe je het hebt verwerkt de rode bloem past er mooi bij
groetjes ellen
hier ook al zo'n gaaf kaartje met die leuke techniek.
Liefs Annemarie en Merit
Eri zei…
Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze techniek.
Groetjes, Eri
wauw, wat een gepuzzel ! helemaal leuk is je kaartje geworden ! top
grtjs, Martina
Ellen zei…
Super gaaf kaartje met deze strookjestechniek…er leuk gedaan!
Groetjes Ellen
Sarah zei…
Heel tof met deze verspringende strookjes. Mooie kaart!
100% geslaagd in je opzet hij is geweldig je kaart
Jantine zei…
Heel leuk, Nancy, zelfde techniek als ik gebruikt met je strookjes. Geeft een heel leuk effect, ook met een beetje ruimte ertussen!
Groetjes
Jantine
Wat een leuke uitwerking van de challenge Nancy, er zijn echt veel variaties te bedenken. Een mooie kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda
Epie zei…
Heel gaaf gemaakt Nancy leuke aparte strookjes top
Groetjes Epie
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, mooi papier en poinsettia en wat een leuke techniek met de strookjes,
Groetjes,
Ansx
Marijke zei…
Dat is zeker een leuke techniek wat je hebt gebruikt! Weer eens iets anders en een mooie draai gegeven aan de strookjes papier! Ik vind hem heel mooi! Groetjes Marijke.
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy! Mooi gedaan!
Groetjes Suzan
Prachtige kaart. Echt tof. Zo een kaart zoek ik ook nog eens te maken.
Stunning. Really cute
grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/
Rina zei…
Heel mooi kaartje met die stroken.
De kleuren zijn ook zo mooi gekozen.
Toevallig komt er a.s. zaterdag van mij ook een kaartje met deze techniek op mijn blog.
Groetjes Rina
Angelique zei…
Wat heb je deze challenge superleuk uitgevoerd, originele reepjes techniek. Twee mooie KKT-kaartjes, zeker die met het schudgedeelte. Mooie valentijnskaart voor Johan, wat zal hij nieuwsgierig zijn. En dan je monochrome kaart, die vind ik fantastisch, zo mooi en stijlvol.
lieve groetjes Angelique
Daphne zei…
Een challenge waar je veel restjes in kwijt kan, ik hou ervan.
En ik krijg zoveel instiratie van jullie allemaal.
Dit is ook een hele mooie kaart.
GerJanne zei…
Heel leuke kaart en die strookjes zag ik inderdaad ook bij Jantine. Heel leuk idee! Je kunt er ook alle kanten mee op!
marian zei…
Een super leuke kaart met het thema reepjes of tapejes.
Groetjes van Marian.
!neke zei…
Helemaal top je kaart !!!!
Groeten Ineke

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils