Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/06

 Donderdag, dus kerstkaartjesdag
bij 52 Weeks to Christmas en bij velen in blogland...

Ik ben de indeling van mijn kast/rek op mijn hobbykamer wat aan het veranderen,
en maakte mijn kerstkaartje met papiertjes die ik herontdekte in mijn kast.
Ik kocht al een hele tijd geleden een aantal A6-blokjes kaartenkarton in de Wibra,
elk blokje 3 kleuren, sommige effen, andere met een kleine structuur.
Een van de blokjes was met echt mooi rood en groen,
prima basis voor een kerstkaartje dus...

Gebruikte materialen:
Cardstock: Wibra
Poinsettia: Noor
Plaatje: Syta
lint: uit een gewonnen pakketje
plakkerstballen: Artemio

Benieuwd naar de top 3 van de voorbije challenge?

Onze top 3:
1. Angélique maakt (19)
2. Anita à la kaart (12)
3. Gerie (4)

Deze dames mogen volgende maand gastdesigner zijn bij 52 Weeks to Christmas,
Angélique krijgt een klein prijsje toegestuurd.
(we spraken op de teamdag af om kleinere prijsjes te voorzien,
alles wordt duurder, de materialen én de portkosten...)

Op het blog van 52 Weeks to Christmas
vind je vandaag de inspiratiekaartjes van Ingrid en Miranda.
Maakte je ook een kerstkaartje?
Dan kan je het tot vanavond 23u55 linken in dit bericht.

Morgen ben ik er weer met een berichtje,
dan showen Angélique en ik onze swappost.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier.
Mijn blogrondje zal maar in het weekend zijn,
na het werk hebben we onze 'nieuwjaarsbijeenkomst' met het werk.

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

GerJanne zei…
Jullie hebben groot gelijk, wat prijzen betreft hoor. Het is heel leuk als je wat wint, maar het hoeft echt niets heel groots/duurs te zijn. Het gaat om het uitgedaagd worden. Voor mij in elk geval.
Je hebt er een mooi kaartje van weten te maken. Leuk plaatje met een sneeuwman in een lantaarn... gevaarlijke combinatie....voor de sneeuwman dan, he?!
Geweldige kaart met dit mooi papier, schattig de sneeuwpop in de lantaren!
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Nancy.
Leuk plaatje.
Groetjes Nicolette
Freubelmina zei…
Wat een prachtige kerstkaart met zoveel mooie details Nancy xx
Daphne zei…
Groot gelijk!!
Ik doe graag mee met een Challenges, maar vooral omdat ik door de opdracht op weg geholpen wordt.
Leuk om iets te winnen, héél leuk zelfs, maar dat hoeft niet veel of groots te zijn.
Mooie kerstkaart heb je gemaakt zeg, héél mooi deze kleuren, echt het rood en groen van Kerst.
Mooie kaart Nancy.

lieve groet, Petra
wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en leuke details
groetjes ellen
Epie zei…
Prachtige kerstkaart met de lantaarn in mooie kleurtjes
Groetjes Epie
Eri zei…
Een leuke kaart, tof die kleine kleurrijke kerstballen.
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Een mooi kaartje met deze lantaarn! Heerlijk weer eens je hobbykamer opruimen en dan allerlei dingen tegen komen die je al een hele tijd in huis hebt! Ik vind dat altijd net of je allemaal nieuwe dingen hebt! Groetjes Marijke.
Een mooie kerstkaart in die verschillende laagjes Nancy, een mooi plaatje erop verwerkt. Leuk is dat he om tijdens het opruimen vanalles tegen te komen.
Winkelen bij jezelf hihi.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Een heel leuke kaart, kerstiger kan haast niet.
Zo tof dat ik gewonnen heb, de titel alleen al is geweldig! Maar dat ik een kaartje krijg maakt het nóg leuker en een prijsje is de kers op de taart maar zeker "must".
Marjan zei…
Toffe kaart met de mooie lantaarn, Poinsettia en tekst cirkel! Leuk die bedeltjes!
Jantine zei…
Leuke kaart, Nancy. En wat heerlijk als je weer fijne materialen terug vindt in je kast!
Groetjes
Jantine
Rina zei…
Maar goed dat je je hobbykamer aan het opruimen bent gegaan. Heb je toch weer een mooie kaart kunnen maken met dit papier.
Groetjes Rina
Angelique zei…
Je ziet dat opruimen wel eens iets goeds oplevert, haha. Mooie kaart maakte je met je hervonden papiertjes.
lieve groetjes Angelique
Gina zei…
Leuke kerstkaart in de traditionele kleurtjes, Groetjes, Gina
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart heb je gemaakt met het papier en wat heb je een mooi plaatje gebruikt.
Ik vind het altijd leuk om mee te doen, gaat mij niet om een prijs of zo,
verstandig om het anders te gaan doen,
Groetjes,
Ansx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils