SUper Stamptastisch

   Vanaf 4 oktober 2022 is Stampin' Up er nu ook in België.
Hoe leuk is dat!
Geen ritjes meer om spulletjes over de grens op te halen...
Ik heb dan ook niet lang getwijfeld om in te stappen als demo.

Vanaf vandaag heb ik een 2de blog met mijn SU-creaties (en ook een FB-pagina met dezelfde naam)
op dit blog blijf ik verder allerlei merken combineren, 
want dat is zeker het leuke aan onze hobby!
Ik zou het heel leuk vinden als je ook volger zou worden van mijn SU-blog.

Deze kaartjes vind je op mijn nieuwe blog SUper Stamptastisch:



Crealieve groetjes
Nancy


Reacties

Diny zei…
Wow....prachtige kaartjes heb je gemaakt Nancy!
Van harte gefeliciteerd....je bent demo geworden van SU....wat ontzettend leuk
Ik wens je heel veel succes!
Groetjes Diny
Gefeliciteerd Nancy met je nieuwe job. Je hebt twee mooie kaarten gemaakt en ik heb me aangemeld als volger hoor :) Veel succes gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Wat een leuke kaartjes , en mooi dat het nu ook bij jullie is.
Succes.
groetjes Marjan.
Daphne zei…
Oeh, wat spannend zeg.
Mag ook heel leuk.
Ik ga je zeker ook op je andere blog volgen.
Wat 2 mooie kaartjes laat je hier zien.
Sarah zei…
Mooi Nancy en ik volg je ook op je andere blog 👍
Marfien zei…
Dat zal een mooi blog worden, je bent een kei in deze branche

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils