Kleurenkaartenteam #2022/11 - Nachtblauw met neongroen

 We zijn de laatste woensdag van de maand
dus... Kleurenkaartenteamdag !

Martina verzamelt haar team (23 deze maand !)
en zo kleurt blogland in Vlaanderen en Nederland in 2 kleuren.
Bij het nachtblauw van Nelleke  koos Diny voor deze maand neongroen.

Ik dook in mijn Stampin' Up-spulletjes, 
de nieuwe kleuren van dit jaar Starry Sky en Parakeet Party leken me best gepast voor deze ronde.

Ik maakte 3 kaartjes,
2 met mijn favoriete set van het moment:


en



Het 3de kaartje maakte ik met een retired stempelset,
zo'n mooie bloem!


Meer info over de gebruikte materialen vind je hier.

Dit was de inspiratiefoto:



Benieuwd naar de andere KKT-kaartjes?
De blogadressen vind je hier.

Ik doe in de komende dagen zeker een KKT-blogrondje,
maar vandaag ben ik heel de dag naar Sluis, 
vriendinnendag bij Vele Groeten .,
samen met Angélique en haar moeder.
Ook Suzan zullen we daar zien.

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje acherlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Wat een mooie serie kaarten laat je zien stuk voor stuk geslaagd, veel plezier met je vriendinen.
Margreet zei…
Prachtige bloemenkaarten in deze mooie kleurencombinatie. Veel plezier in Sluis vandaag!
xxx Margreet
Angélique zei…
Heel mooie kaarten, alledrie! Veel plezier vandaag, het klinkt gezellig wat je gaat doen.
Daphne zei…
Ja hoor, maak er gewoon 3, alsof het geen moeite kost.
Ik denk bij elke kaart van jou "oh, mooi, of deze is nog mooier....", ik kan niet kiezen welke mijn favoriete kaart is, maar je maakte een heel mooie serie.
Veel plezier vandaag.
Jantine zei…
Mooie kaarten, Nancy! Jij had de smaak te pakken! En mooie set heb je gebruikt.
Handig dat de juiste kleuren net bij SU in de spotlight staan.
Veel plezier vandaag in Sluis.
Groetjes
Jantine
PS Helaas wel naweeën gehad van de gezellige ochtend in Schiedam
Diny zei…
Wow....prachtige serie heb je gemaakt in deze kleuren Nancy!
Groetjes Diny
Hetty P. zei…
Schitterende serie kaarten heb je gemaakt.
Wat een mooie spulletjes heb je gebruikt.
Groetjes Hetty
Femminde zei…
Wat een mooie kaartjes in deze kleurtjes!! Vooral die bovenste met de combi van stempelen en stans vind ik super.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Prachtige kaart voor de KKT. Echt super
Claudia

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
Marijke zei…
Wat een leuke kaartjes allemaal Nancy! Leuke stempels en stansjes en de kleuren zo mooi! Veel plezier vandaag! Groetjes Marijke.
chantal zei…
Mooie subtiele kaart, geslaagd
Ik sta erniet bij maar doe mee
Liefs Chantal
wauw, wat heb jij je lekker laten gaan in deze kleurencombo ! mooie kaartjes zijn het geworden zo
heel fijn dat je weer meedoet deze maand,
grtjs, Martina
GerJanne zei…
Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Nancy! ik vind het sowieso een mooie combo, maar met de stansen en stempels van jou, heeft het iets heel fijntjes...
Nancy zei…
Hey Nancy,
Leuke set maakte je.
Fijn dat je bij de stempels, die stansen zo nonchalant kan gebruiken... Leuk wel!
Liefs,
Nancy
Wilma zei…
Een PRACHTIGE serie kaartje Nancy.....de manier waarop je stempels en stansen hebt gebruikt vind ik GEWELDIG.
Liefs Wilma ☺☺☺
Nelleke zei…
Hopelijk kijk je op een mooie dag terug. Je laat een mooie serie kaarten zien, geweldige stempels, inderdaad de laatste is een hele mooie bloem. groetjes, Nelleke
Ik zag ze al even voorbij komen, mooi gedaan Nancy!! Ik vind deze set zo mooi. Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️
Wat een leuke kaartjes heb je met de kleurtjes gemaakt Nancy, de kleuren vind ik zo fris bij elkaar. De eerste met de plantjes is leuk bedacht, en stempelen en stansen. De vriendinnendag was volgens mij wel geslaagd of niet ? Ik zag leuke foto's voorbij komen, het waren veel dames bij elkaar, een gezellige boel. Groetjes ingrid.
Marfien zei…
Prachtige kaartjes, goed voor de inspiratie :-)
Sarah zei…
Wat een mooi drietal. Heel tof x
Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
Wat een prachtig drietal heb je gemaakt.
Groetjes,
Pia

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils