Cheerful Sketches # 114 - laatste reminder

 Vandaag vind je bij Cheerful Sketches de laatste reminderpost van november.

Ik mocht een digi uitkiezen bij Dr. Digi's House of Stamps
en toen ik deze leuke mopshond zag moest ik niet meer twijfelen...

Dit kaartje heb ik alvast gereserveerd voor mijn vader,
die zal weer in de wolken zijn dat zijn 'Rosie' weer op een kaartje mag pronken...

Gebruikte materialen:
Digi Pugsley: Dr. Digi
ingekleurd met twinmarkers
DP Wonderful Christmas Craft Sensations
20 en 23 : Advent Calendar -  MemoryBox
Basismal: Crealies
STempels: Grunge collectie - Studio Light SL-GRstamp106
Ovaalpons: SU


Dit is de schets :


Deelnemen kan nog tot 28 november om 18 uur.
Veel plezier met de challenge!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier.


Crealieve groetjes
Nancy

Reacties

Gina zei…
Mooie kaart met onze sketch en in een apart model. Leuk dat je Rosie op de kaart hebt gezet voor je pa. Groetjes, Gina
Diny zei…
Wat een mooie kaart Nancy....leuk gedaan met de kerstballetjes met het jaartal erin!
Groetjes Diny
Margreet zei…
Wat een leuke kaart voor je vader met die mopshond. Waar je iemand al blij mee kunt maken, toch? De kerstballen zijn leuk in combinatie met het DP.
xxx Margreet
Marfien zei…
Vrolijke nieuwjaarskaart, mooi model
Caroline zei…
Leuk! En leuk dat je meteen je vader hierbij in gedachten had.
Groetjes Caroline

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils