Girlz Creative Crafts: # reminder 22 - mannenkaart

 Bij Girlz Creative Crafts is de huidige challenge:
Maak een mannenkaart
Voor velen zijn mannenkaarten niet zo evident...
Gelukkig bestaan er veel plaatjes die het maken van een mannenkaart wat makkelijker maken!

Het werd een kaartje voor een tienerjongen die gek is op crossmotoren.
Daar had ik niet echt een plaatje van, 
maar ik denk dat dit misschien ook wel in de smaak zal vallen.


Het knipvel was eigenlijk voor 3D, ik gebruikte enkel het onderste plaatje,
en omdat ik de bijhorende achtergrond niet mooi vond,
ben ik wat gaan spelen met kraftpapier en de radertjesstans van Noor (6002/0288),
het rood uit de motor liet ik terugkomen in het cardstock en de cijfers
en ik vond het jeanspapier uit een blokje van Studio Light (PPSL113) er ook wel mooi bij.
De foto sneed ik met de Tim Holtz Decle Guillotine,
wat ben ik blij met dat nieuwe speelgoedje...

Ook zin om deel te nemen aan onze challenge?
Alle informatie vind je hier.
Enne... niet vergeten, dit is een challengeblog voor kaarten met plaatjes!

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy



Challenges en zo:
Cardz 4 Guyz: #  268 - Use s.t. new to your stash (Decle - Tim Holtz)

Reacties

Daphne zei…
Tegenwoordig kan je overal leuke plaatjes vandaan halen.
Maar zo'n laatste plakje van een 3D is ook wel erg leuk, dat doe ik ook vaker, alleen het laatste plaatje gebruiken.
Mooi trouwens, die radertjes verwerkt op deze stoere kaart.
karin zei…
Een stoere kaart voor een tiener. Ik gebruik ook altijd maar een plaatje van 3d vellen.
Groetjes,
Karin
Eri zei…
Deze leuke kaart zal vast in de smaak vallen bij de jarige tiener! Je hebt leuke details gebruikt!
Groetjes, Eri
Marijke zei…
Deze kaart komt me bekend voor! Jesse vond het prachtig al die kaartjes met motoren. Dit ook al zo'n mooi kaartje! Bedankt voor het sturen, je hebt hem heel blij gemaakt! Groetjes Marijke.
Ellen zei…
Super stoere kaart...heel leuk gedaan Nancy!
Groetjes Ellen
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje is het! EN ik heb de plaatjes al klaar liggen. Nu nog wat meer inspiratie..
Marfien zei…
leuke kaart, volgens mij kun je op deze motor ook wel crossen . . .
Een leuke stoere kaart heb je als reminder gemaakt Nancy.
Lieve groetjes Miranda
Epie zei…
WWooww....stoere mannenkaart hoor Nancy
Fijne koningsdag Epie
Trijntje zei…
Een hele mooie stoere mannenkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Ik vind hem heel gaaf Nancy.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils