Girlz Creative Crafts: # 22 - Mannenkaart

Of ik een verjaardagskaart kon maken met een motorfiets op,
 vroeg mijn pa een tijd geleden. Tuurlijk!  
Maar in mijn knipvellen was geen motorfiets te vinden... 
Gelukkig vond ik een boekje van Studio Light met alles voor een kant en klare kaart. 

Ik kon het natuurlijk niet laten om er mijn eigen draai aan te geven,
ik wou immers een kaartje met een bijzondere vorm maken,
als inspiratie voor de challenge Mannenkaart van Girlz Creative Crafts 
die vandaag van start gaat.


Gebruikte materialen:
Stansblok Time Flies: Studio Light (StansblokSL06)
DP Industrial 3.0: Studio Light PPIN102
Basismal: Studio Light StencilIN73
Gears: Noor 6002/0634
Brad: DécoTime
Gilding Wax brons en zilver: Coosa

Op de foto hieronder zie je in het midden hoe de kaart 'moest' zijn,
het voorziene basispapier was te klein, maar daar heb ik een mouw aan gepast,
door er rechts en bovenaan een bijpassend papier aan te plakken
en er dan de kaartvorm uit te stansen...

De stansen met de radertjes en de HB-stans heb ik bewerkt met gilding wax, brons en zilver,
zo past alles volgens mij mooi bij mekaar.

De jarige was erg in zijn nopjes, blijkbaar was de motorfiets op de kaart zijn favoriete merk,
en het modelletje vond hij ook superleuk...  
Daar word je toch blij van hé.

Alle informatie over de challenge en veel inspiratie vind je hier
Enne, denk er aan, dit blog richt zich specifiek op kaartjes met plaatjes!

Leuk dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier!

Crealieve groetjes
Nancy







Reacties

Valerija zei…
A beautiful masculine card. Lovely image and pretty details.
Valerija xx
Elle-Jeanne zei…
Mooie stoere mannenkaart voor de nieuwe challenge Nancy.
Leuke details.
Groetjes Elle-jeanne
Marijke zei…
Inderdaad een stoere kaart Nancy. Leuk zo'n eigen draai aan de kaart. Een motor is bij mannen toch wel geliefd geloof ik! Dus altijd goed! Groetjes Marijke.
Trudy zei…
Wat een heerlijke stoere kaart is dit!
Groetjes Trudy
Nicolette zei…
Een gave en stoere kaart.
Groetjes Nicolette
Margreet zei…
Wat een pracht van een stoere kaart heb je gemaakt!
xxx Margreet
Diny zei…
Wat een leuke stoere mannenkaart Nancy!
Fijn dat de ontvanger er zo blij mee was!
Groetjes Diny
Wies zei…
Mooie kaartvorm en leuke stoere mannenkaart. Wat leuk dat de motor net het favoriete merk van de jarige is. Helemaal in de roos dus.
Groetjes, Wies
Daphne zei…
Juist de vorm zorgt voor iets extra's, daar kan de ontvanger niet anders dan blij mee zijn.
Wat een goeie oplossing ook, dat papier aan elkaar plakken, zie je niks meer van, net of het zo hoort.
Wat een gave mannenkaart is dit!
Monique zei…
Dit is met recht een echte stoere mannenkaart.
Super gedaan!
Groetjes, Monique
Josje zei…
Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt
Lisa Lynn zei…
Wonderful masculine card Nancy.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils