Elke donderdag een kerstkaartje... # 2021/15

Op deze 15de april zijn we er bij 52 Weeks to Christmas
met onze 15de kerstkaartendonderdag...
Bep en Ineke showen er hun kerstkaartje.

Ik maakte deze week een kerstkaart met wit en zilver.
Ik gebruikte een schets van een facebookgroep,
geen dessinpapier maar verknipte basiskaarten van de Action.


Maakte je ook een kerstkaartje?
Dan kan je dit linken bij 52 Weeks to Christmas,
we vinden het heel leuk om daar al die mooie kaarten te zien !

Dankjewel voor je blogbezoekje,
lief als je een berichtje achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier.

Straks ben ik er nog eens met een kaartje,
bij Girlz Creative Crafts start vandaag een nieuwe challenge.

Tot dan.

Crealieve groetjes
Nancy

Challenges en zo:
CCT: Colorchallenge Silver & Silver
CCAYA: H of Happy 2022
CHCC: # 537

   


Reacties

Vind je kaart geweldig Nancy zo leuk gemaakt, prachtige bloemen en als je 2022 ziet staan denk je o waar is de tijd gebleven fijne dag.
Wat een prachtige, chique kerstkaart! Liefs Linda
wat een mooi kaartje in de zilvere kleuren en leuke details
groetjes ellen
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje nancy, heel mooi samengsteld met die leuke accentjes allemaal...Toevallig heb ik ook deze week zilver en wit op mijn kerstkaartje...
groetjes Rosina
DT 52 WTC
Jantine zei…
Hele mooie kaart Nancy! Bij het zien van 2022 denk ik wel, jeetje, wat gaat de tijd toch snel...Voor je het weet is het weer zover.
Maar eerst nog maar "genieten" van 2021, we hebben nog 37 weken tegoed!
Groetjes
Jantine
Epie zei…
Een Superleuke kerstkaart Nancy en de vorige ook een mooierd !!
De stoere motor kaart is je ok prima gelukt , een juweeltje
Fijne donderdag en liefs v Epie DT52WTC.......
Annerieke zei…
Prachtige kaart, mooie combinatie van wit en zilver.
Groetjes, Annerieke
Marijke zei…
Een heel mooi kaartje in wit met zilver. Moeilijk lijkt me! Groetjes Marijke
Eri zei…
Chique kaart in dat wit met zilver, en wat leuk met het kerstballen jaartal.
Groetjes, Eri
Een mooie kerstkaart in wit met zilver Nancy, ik vind dat altijd een chique uitstraling hebben. Goed idee om basiskaarten ook op deze manier te gebruiken, creatief.
Lieve groetjes Miranda
Nicolette zei…
Heel mooi in deze tinten.
Groetjes Nicolette
Wow, wat een mooie kaart met het wit en zilver.
Groetjes Antje
Diny zei…
Wat een prachtige kaart in deze mooie kleuren Nancy....oogt wel chique!
Groetjes Diny

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils